در پی جان باختن همکار فرهنگی درحادثه کرمان:

مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس پیام تسلیت صادر کرد

هرمزگان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در پی جان باختن همکار فرهنگی و تنی چند از هموطنان در مراسم وداع با سردار سپهد پاسدار حاج قاسم سلیمانی در کرمان پیام تسلیت صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس پیام تسلیت صادر کرد

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان ، اسحق زارعی ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت حیدرانصاری فر معاون دبیرستان شهید شهریاری ناحیه یک بندرعباس ، پیامی به شرح ذیل صادر کرد :

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

هنوز قلب و روح مان آکنده از سوز و داغ شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش بود که خبر درگذشت جانسوز همکار ارجمند حیدر انصاری فر را که از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و همرزمان سردار رشید اسلام و معلمی دلسوز، با اخلاق و پر تلاش بود موجب تألم و تأثر فراوان شد و بار دیگر غمی سنگین را بر دل هایمان نهاد .

هموطنان با ایمان ، وفادار ، ولایت مدار و انقلابی با حضور خود، بدرقه باشکوهی را رقم زده و به جهانیان ثابت کردند که انتقام سختی در انتظار بزدلان این ترور ناجوانمردانه است .

خوشا به حال کسانی که با همراهی و همسفر شدن با سردار دلها و مالک اشتر زمانه یاد وخاطرشان جاودانه شد .

بدون تردید یاد و خاطر این معلم پرتلاش و دیگر جانباختگان این حادثه تا همیشه در اذهان و بر لوح دل ها ماندگار خواهد شد ، در باور ما ، جان باختگان این مراسم باشکوه در زمره شهدا محسوب شده و از درگاه حضرت حق مسئلت داریم ارواح مطهرشان را با روح پاک و مطهر حاج قاسم و همرزمان شهیدش همنشین گرداند .

اینجانب این ضایعه دردناک را به خانواده محترم آن مرحوم ، فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس و جامعه بزرگ فرهنگیان استان هرمزگان تسلیت عرض نموده ، از خداوند سبحان برای آن عزیز سفرکرده علو مرتبت و غفران الهی و برای کلیه بازماندگان صبر و اجر جزیل مسألت می نمایم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار