امام جمعه موقت ورامین: سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی دنیا طلب نبودو عاشق اهل بیت(ع) بود

ورامین(پانا) - مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصلای بزرگ صاحب الزمان(عج) با حضور آحاد مختلف مردم و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد

کد مطلب: ۱۰۰۳۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه موقت ورامین: سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی دنیا طلب نبودو عاشق اهل بیت(ع) بود

حجت الاسلام سید محسن محمودی ،امام جمعه موقت ورامین در سخنانی بیان کرد: درحمله برادران سپاهی به پایگاه عین الاسد در کشور عراق ، آمریکایی‌ها سکوت کردند و حرفی برای گفتن ندارند و این سیلی سختی که توسط ایران به آمریکا زده شد می‌بایست ادامه یابد تا استکبار سفره خود را از منطقه جمع کند.

او در ادامه گفت: اگرچه فقدان سپهبد سلیمانی برای ملت ایران سخت است اما روح بزرگ این عزیز، برای ایران اسلامی و امت حزب الله ، برکات فراوانی دارد، دشمنان دیدند که مردم چگونه برای حاج قاسم سلیمانی به میدان عمل آمدند و بالغ بر هفت میلیون جمعیت در تهران برای تشییع پیکر این شهید والامقام حضور پیدا کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: امام زمان(عج) یکی از سربازان خوب خود را از دست داد، امام زمان(عج) خوب می داند که این فرمانده برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) چه کرد و قطعاً خود آقا نیز برای این سردار رشید اسلام عزادار است.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: جا دارد به عنوان یک خادم کوچک، دست تک تک مردم ایران را ببوسم که مردم برای تشییع و تدفین سپهبد سلیمانی سنگ تمام گذاشتن و فداکاری های فراوانی را انجام دادند.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: آنچه که سردار سلیمانی را در میان ملت ایران و ملت حق‌طلب جهان محبوب کرده، اخلاص و اطاعت ایشان از ولایت و امامت بوده‌ است و او را بنام سرداردل‌ها می‌شناسند.

/خبرنگار:محمدرضااردستانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار