اجرای پویش فرهنگی «سپاس سردار» در مدارس خراسان رضوی

مشهد(پانا)- رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی از اجرای پویش ملی «سپاس سردار» در مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای پویش فرهنگی  «سپاس سردار» در مدارس خراسان رضوی

علی محمد یونسی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: به منظور ثبت احساسات و اندیشه های دانش آموزان پیشتاز و الگو پذیری از قهرمان رشید اسلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رضوان الله تعالی علیه پویش ملی سپاس سردار در مدارس خراسان رضوی هم زمان با سراسر کشور برگزار می شود. دانش آموزان پیشتاز با شرکت گسترده در این پویش می توانند بخشی از وظیفه فرهنگی خود نسبت این شهید بزرگوار را انجام دهند.

وی شهید سلیمانی را مربی بزرگ اخلاق و عمل دانست و گفت: مقام معظم رهبری شهید سلیمانی را انسانی شجاع و با تدبیر معرفی کردند. این می تواند بهترین الگو برای دانش آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی باشد چرا که شجاعت و دلیری و تدبیر و تفکر از منش های دوازده گانه این سازمان است.

وی افزود: هر ساله پیشتازان سازمان دانش آموزی برای تجلیل از معلمان و مربیان خود برنامه‌های ویژه‌ای با عنوان‌های سپاس معلم و سپاس مربی را برگزار می‌کنند؛ بر همین اساس پویش ملی سپاس سردار برای قدردانی از سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگوی شجاعت و تدبیر اجرا می‌شود.

رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی با بیان اینکه پویش ملی سپاس سردار در قالب دلنوشته های دانش آموزی با عنوان "منم یک حاج قاسم دیگر" برگزار می‌شود، تصریح کرد: آشنایی دانش آموزان پیشتاز با مفهوم ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی از دیگر اهداف این پویش ملی است.

وی اظهار کرد: دانش آموزان پیشتاز می توانند تا پایان دی ماه آثار خود را حد اکثر در 12 سطر به مربی تشکیلات مدرسه خود تحویل دهند.

یونسی گفت: پس از داوری و ارزیابی آثار برتر در شهرستان و در نهایت در استان انتخاب و در دهه مبارک فجر از نگارنده‌های دل نوشته‌های برتر تجلیل می‌شود. آثار برتر کشور نیز در قالب کتاب نفیس منتشر خواهد شد.

وی ضمن تشکر از برنامه های مختلف پیشتازان سازمان دانش اموزی در بزرگداشت مقام این شهید عزیز گفت: دانش اموزان و مربیان پیشتاز به صورت خود جوش علاوه بر حضور در مراسم تشییع شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی، مراسم های متعددی در آموزشگاه ها و ادارات اموزش و پرورش مناطق و نواحی استان در جهت گرامیداشت و تبیین ویژگی های این شهید عزیز برگزار کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار