تردد در جاده‌های نقده با زنجیرچرخ امکانپذیر است

ارومیه (پانا) - رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نقده گفت: بر اثر بارش برف و کاهش دمای هوا تردد در جاده‌های مواصلاتی این شهرستان فقط با زنجیرچرخ ممکن است.

کد مطلب: ۱۰۰۳۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تردد در جاده‌های نقده با زنجیرچرخ امکانپذیر است

علیرضا اکبری‌پور افزود: تسهیل تردد در جاده‌های این شهرستان و از جمله گردنه «دوآب» در محور نقده - پیرانشهر طی چندین مرحله نمک‌پاشی و برف‌روبی مورد توجه قرار گرفته‌است.

وی اضافه کرد: همچنین در محورهای نقده به سمت اشنویه، ارومیه - مهاباد حوزه زیر نظر نقده، سه راهی حیدرآباد به سمت سه راهی محمدیار، محور نقده به پیرانشهر نیز بارش برف شدت دارد و راهداران در حال برف‌روبی و نمک‌پاشی هستند.

وی افزود: تردد در سایر محورها نیز با وجود تداوم بارش برف و برودت هوا بدون مشکل در جریان است.

وی بیان کرد: با شروع بارش برف از ظهر روز گذشته، عوامل راهداری در مسیرهای بین‌شهری با 11 خودرو امدادی و 2 دستگاه لودر در حال برف‌روبی هستند.

اکبری‌پور ادامه داد: شهروندانی که قصد سفر به شهرستان‌های جنوبی آذربایجان‌غربی را دارند می‌توانند با شماره‌گیری 141 «سامانه اطلاعات مرکز مدیریت» از آخرین وضعیت جاده‌ها باخبر شوند.

بارش برف در نقده که از ظهر روز گذشتهف چهارشنبه شروع شد، هنوز در برخی از مناطق ادامه دارد و عبور و مرور خودروها و رفت و آمد شهروندان را نیز در داخل شهر با مشکل مواجه کرده‌است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار