انجام روزانه ۵۰۰ فقره بازرسی از اصناف آذربایجان‌غربی

ارومیه (پانا) - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به انجام بیش از ۱۳۷ هزار فقره بازرسی از واحدهای صنفی استان طی سال جاری گفت: با این آمار، به‌طور متوسط روزانه ۵۰۰ فقره بازرسی برای جلوگیری از تخلف در استان صورت گرفته‌است.

کد مطلب: ۱۰۰۳۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
انجام روزانه ۵۰۰ فقره بازرسی از اصناف آذربایجان‌غربی

غلامرضا بابایی افزود: در این بازرسی‌ها ۹ هزار و ۲۳۹ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۷۵۲ میلیارد ریال تشکیل شده‌است.

وی ادامه داد: در این مدت سه‌هزار و ۸۸۹ مورد شکایت قابل پیگیری نیز به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی رسیده که ۲ هزار و ۴۹۱ مورد تلفنی، یک‌هزار و ۵۶ مورد حضوری و ۳۴۲ مورد نیز کتبی بوده‌است.

وی بیان کرد: پس از بررسی و رسیدگی به شکایت‌ها، یک‌هزار و ۸۴۲ مورد تخلف اثبات شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی به بازرسی‌های انجام شده از شرکت‌های وارد کننده با ارز دولتی اشاره کرد و گفت: در این مدت ۵۰۰ مورد بازرسی از این شرکت‌ها صورت گرفته که منجر به تشکیل ۲۲ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۴۲۵ میلیارد ریال شده‌است.

بابایی اضافه کرد: در راستای رصد و پایش مستمر میزان موجودی سردخانه‌ها و انبار کالاهای اساسی و ضروری که مشمول اعلام موجودی است، بازرسان استانی چهارهزار و ۱۱۴ مورد بازرسی انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: در این بازرسی‌ها ۹۱ فقره پرونده احتکار، گران‌فروشی، قاچاق، اعلام نکردن موجودی، اختفا و امتناع از عرضه و سایر موارد تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: ارزش ریالی این پرونده‌ها ۷۹ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار