پیام تسلیت استاندار کرمان

کرمان(پانا) - در پی جان باختن تعدادی از هموطنان در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، استاندار کرمان پیام تسلیت صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت استاندار کرمان

متن پیام به شرح زیر است:
'بسم الله الرحمن الرحیم' 'انا لله و انا الیه راجعون'
هفدهم دیماه ، دیار کریمان شاهد حضور پرشکوه و وصف ناشدنی مردم قدردان و عاشقی بود که از جای جای ایران اسلامی در تشییع پیکر پاک سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی حضور یافته و جلوه هایی از وحدت، همدلی و عظمت را به نمایش گذاشتند.
این حضور حماسی و پرشور نشان از قدرشناسی و ارادت قلبی مردم به فرمانده بزرگ جبهه های نبرد حق علیه باطل در جنگ تحمیلی و نیز نبرد بر علیه داعشی ها و استکبار جنایتکار برای حفظ امنیت ایران اسلامی و دفاع از مظلومان جهان داشت.
با کمال تأسف در مراسم پرشکوه تشییع، به دلیل ازدحام جمعیت در نقطه ای از مسیر، شاهد جان باختن و مصدومیت تعدادی از هموطنان گرامی بودیم و این حادثه دردناک موجبات تالم و تأسف عمیق قلبی تمامی دوستداران آن شهید والامقام و مردم شریف ایران اسلامی و بویژه دیار کریمان را فراهم آورد.
اینجانب ضمن تسلیت به خانواده های ارجمند جانباختگان این حادثه دردناک و آرزوی شفای عاجل برای مصدومین، از تمامی مسئولین و دست اندرکاران می خواهم هر چه سریعتر نسبت به پیگیری امور جانباختگان و مصدومین رسیدگی و اقدام نمایند.
همچنین اعلام می دارم کمیسیون پیگیری این حادثه دردناک پس از وقوع حادثه در استانداری تشکیل و رسیدگی فوری به امور درمان مصدومین و همچنین پیگیری روند دفن جانباختگان در دستور کار قرار دارد از خداوند متعال برای درگذشتگان حادثه، رحمت واسعه الهی و برای خانواده‌های معزز و بازماندگان محترم صبر و اجر الهی مسألت می‌نمایم.


محمد جواد فدائی
استاندار کرمان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار