خون سردار دلها در رگ های دانش آموزان و مردم شهرستان سامان به جوش آمد

سامان (پانا) - آیین بزرگداشت سردار سر افراز، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، در شهرستان سامان برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۰۰۳۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
خون سردار دلها در رگ های دانش آموزان و مردم شهرستان سامان  به جوش آمد

مراسمی به مناسبت شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی در مصلی مسجد جامع سامان با حضور پرشور مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان سامان برگزار شد. همچنین در این مراسم دانش آموزان انقلابی و بسیجی همیشه در صحنه که از نقاط مختلف شهرستان و روستا های اطراف حضور پیدا کرده بودند، با اشعار خود مشتی محکم بر دهان دشمنان انقلاب کوبیدند و همچنین نشان دادن که راه سردار دلها را ادامه خواهند داد و انتقامی سخت از جنایتکاران خواهند گرفت.

در این مراسم که مسئولین استانی از جمله فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهار محال و بختیاری و همچنین مسئول کانون مساجد استان در کنار فرماندار شهرستان سامان و امام جمعه این شهرستان و ریاست اداره آموزش و پرورش این شهرستان حضور داشتند، بر هرچه بهتر برگزاری این مراسم کمک کردند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهار محال و بختیاری در سخنان خود در این مراسم گفت: سردار سلیمانی در معنای واقعی سرباز ولایت بود و با شهادت خود عامل هوشیاری و بیداری مردم جهان شد.

وی در ادامه افزود : هرچه از ابعاد شخصیتی این سردار بزرگوار بگویم نمی توانم حق مطلب را ادا کنم. او برای همه ما یک کلاس درس است و باید راه او را ادامه دهیم.

همچنین وی در پایان افزود: از تمامی مردم شهرستان سامان تشکر میکنم که با حضور پرشور خود خار چشمی برای دشمنان شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار