امضای تفاهم‌نامه پلیس مواد مخدر با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد

یزد(پانا)- تفاهم نامه همکاری‌های دوجانبه ما بین اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد به منظور افزایش سطح آگاهی جامعه هدف در خصوص شناخت و تبعات مصرف مواد مخدر و استفاده از ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی دو نهاد امضا شد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم‌نامه پلیس مواد مخدر با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد

به گزارش ایسنا، «محمد حسین ریاحی» مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در نشستی که به همین منظور برگزار شد، با تشریح اهداف و دستاوردهای انعقاد این تفاهم‌نامه، گفت: این تفاهم نامه همکاری با هدف افزایش سطح آگاهی جامعه هدف در خصوص شناخت و تبعات مصرف مواد مخدر و استفاده از ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی دو طرف برای کاهش روند آسیب‌های اجتماعی منعقد می‌شود.

او با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم فرهنگی، افزود: با استفاده از ظرفیت‌های آموزش برای پیشگیری از جرایم و آسیب‌ها در جامعه، نیاز به تعامل و مشارکت سازنده خانواده‌هاست.

ریاحی افزایش سطح آگاهی جامعه هدف، در شناخت و تبعات مصرف مواد مخدر را مهم دانست و تصریح کرد: جوانان‌ به‌ دلیل‌ داشتن‌ ویژگی‌هایی‌ چون‌ استقلال‌طلبی‌ و کنجکاوی‌، هیجان‌ خواهی‌، پیروی‌ از همسالان‌ و انقیاد نداشتن به‌ قدرت‌ والدین‌، بیشتر در معرض‌ خطر مصرف‌ مواد هستند.

این مسئول در پایان نیز ارائه ایده‌های نو‌آورانه و خلاقانه از طریق نخبگان علمی و انتظامی در پیشگیری از پیامدهای مصرف مواد مخدر و نیز هم افزایی برنامه‌ها در کاهش آسیب‌های مصرف مواد مخدر در نزد کارگران و خانواده‌ها، کارفرمایان و مدیران منابع انسانی را از مهم ترین اهدافی دانست که در این تفاهم‌نامه دنبال می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار