نماینده مرکز ملی اسیتژ ایران در پروژه نسل بعدی توکیو شرکت می‌کند

تهران (پانا) - مرکز ملی اسیتژ ایران، غزاله مرصوصی از اعضای این مرکز را به عنوان نماینده ایران برای شرکت در پروژه نسل بعدی توکیو ۲۰۲۰ معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
نماینده مرکز ملی اسیتژ ایران در پروژه نسل بعدی توکیو شرکت می‌کند

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون‌، این طرح برای هنرمندان، دست‏اندرکاران جوان و علاقه‌مندان تازه‌کار حوزه تئاتر کودک و نوجوان برگزار می‌شود و تمرکز آن بر کار حرفه‏ای و تفکرات تازه در این حوزه است.

بر اساس این خبر ۲۵ جوان کم‌تر از ۳۶ سال علاقه‌مند به حوزه تئاتر کودک و نوجوان از میان ۴۰۰ متقاضی از سراسر دنیا برای شرکت در پروژه نسل بعدی توکیو انتخاب شده‌اند.

این رویداد از ۲۴ اردیبهشت تا ۴ خرداد ۱۳۹۹ در شهر توکیو کشور ژاپن برگزار شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند ضمن تبادل تجربه‌ و ارتباط با هنرمندان دیگر کشورها در مورد روش‏های متنوع هنری بحث و گفت‌وگو کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام کرد: تماشای نمایش‌ها در جشنواره MIRAI، برپایی کارگاه‌های آموزش حرفه‌ای تئاتر، سمینارها و بازدید از مدارس و کارگاه‌های ژاپنی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در پروژه نسل بعدی توکیو است.

یادآوری می‌شود مرکز ملی اسیتژ ایران (سازمان بین‌المللی تئاتر برای کودکان و نوجوانان) پس از انتشار فراخوان پروژه نسل بعدی توکیو ۲۰۲۰، مدارک ۱۱ متقاضی شرکت در این برنامه را بررسی و دو نفر را که شرایط لازم برای حضور داشتند به دبیرخانه این رویداد معرفی کرد که در پایان غزاله مرصوصی ‍پذیرفته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار