شهادت سردار سلیمانی نسل دوم چله انقلاب را خلق کرد

ساری (پانا) - فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره علاقه‌ی مردم با هر سلیقه‌ای به سردار سلیمانی، شهادت او را عامل خلق نسل دوم چله انقلاب دانست.

کد مطلب: ۱۰۰۳۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
شهادت سردار سلیمانی نسل دوم چله انقلاب را خلق کرد

سردار بابایی در آیین بزرگداشت یاد و مقام شهید قاسم سلیمانی که ظهر امروز با حضور فرهنگیان در باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شد، با طرح این سؤال که سردار سلیمانی چه کرد که تبدیل شد به کسی که سال‌ها پیش از شهادتش محبوب دل‌‌ها شد، گفت: «شهید سلیمانی در کشور جزو چند نفری بود که درجه سرلشکری داشت و در عین حال زمانی که با او برخورد داشتی، تنها احساسی که به شما دست نمی‌داد این بود که با یک مقام عالیرتبه نظامی و جنگ‌دیده برخورد داری.»

او به علاقه مردم با هر سلیقه ای به شهید سلیمانی و اینکه می‌گویند «من هم یک سلیمانی‌ام» اشاره کرد و ادامه داد: «حاج قاسم قدرتمند امروز اثرش بیشتر از هفت روز قبل است. شهادت او باعث شد که نسل دوم چله انقلاب خلق شد. چهل سال نسل اول انقلاب مقابل سختی‌ها ایستادند و به جای قابل تحسین رسیدند، و اینکه دشمن بذر نابودی را به وسیله ایادی داخلی‌شان می‌پراکنند، بحث دیگری است. از دشمن جز دشمنی انتظاری نداریم.»

بابایی تأکید کرد که امروز دشمن از نام حاج قاسم بیشتر از خودش می‌ترسد: «اتفاق دیشب درست در همان ساعت شهادت سردار سلیمانی، انتقام نبود بلکه یک سیلی بود.»

او خطاب به فرهنگیان حاضر در مراسم گفت که تربیت نسل حاج قاسم ظرافت می‌خواهد و مبانی فکری انقلاب را باید برای آن شناخت: «اگر دشمن نتوانست ما را نابود کند، به این دلیل است که نتوانست ایمان و غیرت دینی جوانان ما را تضعیف کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار