پیام مردم در تشییع جنازه سردار سلیمانی نشان دادن تفاوت بین مسؤل خادم و خائن بود

سبزوار (پانا)- رئیس دادگستری شهرستان سبزوار در جمع مدیران مدارس سبزوار گفت: خلوص نیت و پایبندی عملی و قلبی سردار سلیمانی وی را محبوب قلبها کرد .

کد مطلب: ۱۰۰۳۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام مردم  در تشییع جنازه سردار سلیمانی نشان دادن تفاوت بین  مسؤل خادم  و خائن  بود

حسینی با اشاره به حضور گسترده مردم در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی گفت: این حضور این پیام را به مسؤلان داد که مردم به خوبی فرق بین مسؤلان خادم و خادم را می دانند.
وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: سهیم شدن در انتخابات و تبلور حضور مردم این است که اگر خوب انتخاب کنیم خوب خواهیم دیدم و اگر بد انتخاب کنیم بالطبع بدی خواهیم دید
وی خاطر نشان کرد: انتخابات غیر اگاهانه تاکنون لطمات زیادی به کشور زده و خسران عظیمی به کشور زده است.
رئیس دادگستری شهرستان سبزوار در ادامه گفت: شأن نظام تعلیم و تربیت بالاتر از هر گونه کمک مالی یک نامزد و یا نماینده مجلس است.
وی با تاکید بر این موضوع که مدارس به عنوان بهترین مکانها برای برگزاری محل استقرار صندوق رای می باشد خاطر نشان کرد: در این راستا باید مدیران مدارس از هیچ گونه اقدامی مضایقه نکنندو
این مسؤول تثبیت و مستند سازی املاک آموزش و پرورش برای مایملک خود را یاداور شد و گفت: این اقدام باعث خواهد شد تا از سو استفاده بعدی در تصاحب و قلع و قمع مدارس جلوگیری شود
وی در ادامه گفت: فضای مجازی نگرانی های زیادی در بین جامعه ایجاد کرده است که آموزش و پرورش بایستی در بعد پرورشی تلاش بیشتری را داشته باشند.
وی در ادامه برخی تغییرات گسترده بعد از انتخابات در آموزش و پرورش را نادرست دانست و گفت: به صرف اینکه از نظر تفکر جناحی افرادی همراه نیستند نباید از توانمندی های آموزشی و پرورشی افراد بی بهره شد.
این مسؤل در ادامه با اشاره به برخی دادرسی ها و محکومیت معلمان در برخی پرونده ها خواستار ایجاد یک پویش و کانونی برای جلوگیری از ورود آنان به زندان شد.
حسینی برگزاری نماز جماعت در مدارس را مهم برشمرد و این اقدام را در راستای رسیدن به اهداف تربیتی و پرورشی مهم ارزیابی کرد.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش سبزوار نیز با تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی ان را در آغاز گام دوم انقلاب باعث تقریب مردم و یکپارچگی آنان در مبارزه با استکبار دانست.
حسن محرابی در ادامه با اشاره به رسالت مهم آموزش و پرورش در امور اجتماعی حضور گسترده در انتخابات را و مهمتر از آن تبیین اهداف انتخاب اصلح برای آینده کشور را خواستار شد.
وی در ادامه با اشاره به هفته شورای های آموزش و پرورش اظهار کرد: در این راستا شورای آموزش وپرورش توانسته است در قسمت های مختلف کمک های فراوانی به این مجموعه داشته باشد.
محرابی در پایان با اشاره به در گذشت خیر مدرسه ساز مهندس مشایخی گفت: خوشبختانه به رقم فقدان وی، بنیاد مشایخی ادامه فعالیت مدرسه سازی خود را ادامه داده و تفاهم نامه سه واحد آموزشی جدید در سفر به تهران نیز در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار