۱۰.۵ درصد ازدواج‌های لرستان در یک سال اول منجر به طلاق می‌شود

تهران (پانا) - به‌گفته معاون اداره‌ کل ورزش و جوانان لرستان ۱۰.۵ درصد ازدواج‌های ثبت شده استان در همان یک سال اول ازدواج منجر به طلاق می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۰۳۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
۱۰.۵ درصد ازدواج‌های لرستان در یک سال اول منجر به طلاق می‌شود

به‌گزارش ایسنا، فرهاد دیناروند امروز در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده که در محل استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: ارائه آموزش‌های قبل از ازدواج در استان یکی از موضوعاتی بوده که در امر ازدواج موفق مؤثر است.

او با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال بیش از ۱۰۰ کارگاه در این راستا تشکیل شده است، عنوان کرد: ارائه مهارت‌های قبل، حین و بعد از ازدواج را در دستور کار داریم و در این راستا آموزش‌های لازم در مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و تحکیم خانواده لرستان به متقاضیان ارائه می‌شود.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان گفت: این آموزش‌ها در مراکز مذکور به‌صورت رایگان و یا نیم‌بها به زوجین ارائه می‌شود.

دیناروند با اشاره به اینکه در استان ۱۰.۵ درصد ازدواج‌های ثبت شده در همان یک سال اول ازدواج منجر به طلاق می‌شود، بیان کرد: چنانچه ازدواج آگاهانه و همراه با فراگیری مهارت‌های زندگی باشد تداوم بیشتری خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه در امر آموزش اولویت را به ارائه مهارت‌های قبل ازدواج اختصاص داده‌ایم، تصریح کرد: بناست ۲۰۰ کارگاه آموزشی را در استان و به‌ویژه در مناطق روستایی برگزار کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار