بازدید رییس آموزش و پرورش عشار خوزستان از مدارس عشایری اندیکا

عشایر خوزستان (پانا) - رییس اداره آموزش و پرورش عشایر خوزستان از مدارس عشایری اندیکا بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد

حمیدقنبری با اعلام خبر به پانا گفت: عدالت آموزشی و رسیدن به آن هدف اصلی آموزش و پرورش عشایر است و تا زمانی که در دورترین نقاط عشایری حداقل های آن اجرانشود درست از تلاش بر نخواهیم داشت.

اوادامه داد: استعدادهایی در این مناطق وجود دارد که نظیر آن ها جایس پیدا نمی شود و با کمترین توجه می توان بزرگترین انسان ها را تربیت کرد.

مدیر آموزش و پرورش عشایر یادآورشد: سطح توقع دانش آموزان عشایری بسیار پایین است و با کمترین امکانات رضایت آنها جلب و تلاششان چندین برابر می شود که نتیجه آینده ای روشن برای خود و جامعه خود می باشد.

مدیر آموزش و پرورش با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: هشت سال دفاع مقدس سرشار از افتخار افرینی مردم عشایر بود و چه سردار ها و سرباز هایی که از دل عشایر با جان دل از مرز های میهن اسلامی دفاع کردند و نمونه بارز آنها سردار شهید قاسم سلیمانی است که تربیت شده مکتب عشایر است.

قنبری در پایان گفت: نتایج امتحانات سال تحصیلی گذشته و میزان قبولی کنکور نشان از موفقیت های فراوان و استعداد ناب دانش آموزان عشایر است و آن ها شایسته این هستند که در شرایطی که در شان آن ها و نظام مقدس جمهور اسلامی است به تحصیل مشغول باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار