وقتی همه اردوهای خارجی لغو می‌شوند جز یک اردو؛ متفاوت‌ترین تیم فوتبال ایران را بشناسید

تهران (پانا) – سه مدعی بزرگ قهرمانی در لیگ برتر اردوهای خارجی‌شان را با دستور سازمان بازرسی کل کشور لغو کردند، اما تراکتور برای برنامه‌های آماده‌سازی راهی اردو خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
وقتی همه اردوهای خارجی لغو می‌شوند جز یک اردو؛ متفاوت‌ترین تیم فوتبال ایران را بشناسید

در روزهایی که تمرین تیم‌های لیگ برتربه علت حضور تیم ملی فوتبال امید ایران در مسابقات انتخابی المپیک تعطیل شده است، تمام تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ برتر ( به غیر از استقلال تهران) برنامه خود را برای حضور در اردوی خارجی تنظیم کرده بودند و حتی برخی تیم‌ها برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم‌های خارجی هم توافقاتی انجام داده بودند، اما طی هفته اخیر یک به یک این اردوها لغو شد.

ابتدا باشگاه شهر خودرو مشهد که قرار بود به امارات برود اعلام کرد اردوی خارجی‌اش لغو شده و اردوی میان فصل آنها زیر نظر یحیی گل‌محمدی در ایران دنبال خواهد شد. دقایقی بعد مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان هم همین خبر را درباره تیمش داد و اعلام کرد بنابر نامه سازمان بازرسی کل کشور به باشگاه‌ها ابلاغ شده است که اردوی خارجی خود را لغو کنند، به همین علت اردوی ترکیه این تیم لغو شده است.

چند ساعت بعد نوبت به باشگاه پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر رسید که خبر لغو اردوی این تیم در قطر را با تاکید سازمان بازرسی کشور برای مدیریت منابع ارزی باشگاه، رسما اعلام کند.

اما در این وضعیت و در حالی که تیم‌های مدعی همه اردوهایشان در ایران برگزار خواهد شد، دقایقی قبل رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی تبریز اعلام کرد که این تیم عصر امروز راهی ترکیه خواهد شد تا اردوی زمستانی خود را در این کشور برگزار کند، خبری که شائبه‌های فراوانی را ایجاد می‌کند.

تیم متمول و پرستاره تراکتورسازی در حالی به راحتی برنامه‌هایش را دنبال می‌کند که سوال بزرگ اینجاست آیا سازمان بازرسی کشور این نامه را به این باشگاه ارسال نکرده است؟ به عبارت دیگر آیا « مدیریت منابع ارزی » شامل این تیم نخواهد شد؟ و یا اینکه نامه ارسال شده و مدیران این باشگاه به آن توجهی نکرده‌اند؟

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار