پرداخت تسهیلات کم بهره برای فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی در اردبیل

اردبیل (پانا) - رییس صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: واحد‌های تولیدی و صنعتی این استان از تسهیلات کم‌بهره برخوردار می‌شوند تا زمینه رونق تولید و اشتغال فراهم شود.

کد مطلب: ۱۰۰۳۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت تسهیلات کم بهره برای فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی در اردبیل

رامین صادقی، رییس صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در سال‌های اخیر مورد تاکید قرار گرفته و تلاش بر این است واحدهای راکد و غیر فعال به چرخه تولید برگردند.

او حمایت بانک‌های عامل از واحدهای تولیدی و صنعتی را یادآور شد و بیان کرد: امسال سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای ادامه فعالیت واحدهای تولیدی در این استان پرداخت شد.

صادقی بیان کرد:در جریان سفر و گردهمایی مدیران‌عامل بانک‌های کشور به استان اردبیل ۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای کمک و حمایت از واحدهای تولیدی مشکل‌دار منطقه اختصاص یافت که از این مبلغ تاکنون سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به آن‌ها پرداخت شده است.

رییس صنعت، معدن و تجارت استان حمایت از اکتشاف پهنه‌های معدنی در استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: معدن یکی از بخش‌های مهم در ایجاد اشتغال پایدار در استان بوده و در صورت سرمایه‌گذاری مطلوب می‌تواند علاوه بر اشتغال چرخ صنعت را نیز در استان به حرکت درآورد.

صادقی افزود: بهره‌بردای از معادن نه تنها خود سودآور است بلکه با در نظرگرفتن میزان بیکاران در استان، ایجاد صنایع این بخش می‌تواند موجب اشتغالزایی هزاران نفر نیز شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار