شهید سردار سلیمانی همچون شمع سوخت تا به جامعه روشنایی بخشد

اردبیل (پانا) - فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل گفت: شهید سردار سپهبد سلیمانی همچون شمع سوخت تا به جامعه روشنایی بخشد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
شهید سردار سلیمانی همچون شمع سوخت تا به جامعه روشنایی بخشد

سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل در تجمع بانوان زینبی اردبیل در حمایت از مقاومت و انتقام از خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در طول چهل سال از انقلاب مادران، خواهران، همسران و پدردان و برادران شهدا عزیزانشان بر دلشان نشسته است اما با تاسی از شهدای کربلا، حضرت زینب کبری(س) و اسرای نینوا در مصیبت های بزرگ صبر و بردباری کرده‌اند.

او با بیان اینکه ماموریت دشمن دشمنی با اسلام و مسلمین است، تصریح کرد: شهید سردار سپهبد سلیمانی در طول دوران زندگی خود در حال جهاد در راه خدا و دفاع از اسلام بود و امروز به همین خاطر این که شهادت این فرمانده رشید اسلام بر همه مسلمین و آزادیخواهان جهان تاثیر به‌سزایی گذاشته است که اینگونه و با اجتماعات عظیم، خونخواه و خواستار انتقام از قاتلان شهدا هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان گفت: ما همه چیز خود را مدیون رزمندگان مجاهد هستیم که شب روز در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و اسلام هستند و شهید سردار سپهبد سلیمانی نیز در ساعتی از بامداد به دست شقی‌ترین آحاد بشریت به شهادت رسید که پیامی بزرگ به دشمنان داشت آن هم این بود که رزمندگان اسلام شبانه روز مدافع اسلام و مسلمین هستند.

بابازاده ادامه داد: شهید سردار سپهبد سلیمانی وقتی همه ما در خواب شیرین بودیم به شهادت رسید و این شهید والامقام وجودش همچون شمع سوخت تا به جامعه روشنایی بخشد.

او انسان‌های مخلص را منشاء خیر و برکت دانست و گفت: شهادت انسان‌های با خدا، مومن و مخلص منشاء خیر و برکت برای همه هستند و شهید سلیمانی با تاسی به شهدای کربلا از مقام منزلت بالایی برخوردار بود، او فرمانده والامقام بود اما هیچگاه خود را برتر نمی‌دانست و مرد عمل بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان افزود: شهید سردار سپهبد سلیمانی مرد خدا بودو آسایش خود را با خدا و حفظ دین و اسلام معامله کرد.

بابازاده گفت: با تدابیر فرمانده معظم کل قوا انتقامی سخت از دشمنان خواهیم گرفت و تا تبسم و آرامش را در دل مردم ایجاد نکنیم لحظه‌ای آرام نخواهیم گرفت.

او بیان کرد: دشمن این را خوب بداند که با شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی قهرمانانی مدافع دین، اسلام، قرآن و آرمان‌های شهدا تکثیر می‌شود و ببنید که چگونه ملت ایران خود را قاسم سلیمانی می‌نامند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان افزود: امروز همه منتقم خون ‌شهید‌ سلیمانی و همراهان شهیدش هستیم و من به شما خواهران می‌گوییم که حفظ حجاب شما شدیدتر از بارش موشک بر سر دشمنان است و شما زینب‌وار در میدان دفاع باشیم و مطمئن باشید که رزمندگان اسلام پیروز میدان نبرد با استکبار و دشمنان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار