قدردانی سازمان فرهنگی هنری از حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی

تهران (پانا) - رییس سازمان فرهنگی هنری حجت‌الاسلام میثم امرودی در پیامی از حضور حماسی مسلمانان و آزادگان جهان به ویژه مردم ایران در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی سازمان فرهنگی هنری از حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی

به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران متن این پیام به شرح زیر است:

وَلا تَهِنوا وَلا تَحزَنوا وَأَنتُمُ الأَعلَونَ إِن کُنتُم مُؤمِنینَ

و سست نشوید! و غمگین نگردید! و شما برترید اگر ایمان داشته باشید! (سوره مبارکه آل عمران )

بدرقه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور باشکوه مردم ایران، ملل اسلامی و آزادگان جهان روشنگر این وعده الهی است که آینده متعلق به مؤمنان، صالحان و متعلق به مجاهدان فی‌سبیل‌الله است؛ در این هیچ تردیدی نیست. حضور میلیونی شهروندان در مراسم تشییع و بزرگداشت سرداری که سالها زندگی خود را وقف مجاهدت در راه اسلام و برقراری امنیت از مرزهای میهن عزیزمان کرده بود نشان داد که مردم در طول تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران قدردان مقام والای شهدا بوده‌اند و به کرات با حضور گسترده خود در مراسم تجلیل از مقام شهیدان موجب حیرت جامعه بین‌المللی شده‌اند؛ جمعیت بی‌نظیر ملل اسلامی و آزادگان جهان در مراسم تشییع و خداحافظی با سردار دلها روز گذشته بار دیگر موید وحدت و همبستگی مردم شریف در صحنه نمایش هویت ملی و دینی بود. نمایشی به صلابت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که فریاد «مرگ برآمریکا» را محکم‌تر از همیشه به گوش جهانیان رساند و به دنیا ثابت کرد آمریکا و رژیم جیره‌خوار صهیونیستی بزرگترین تروریست جهانی‌اند.

مردم در مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی به نیابت از ایشان و در غیاب او حماسه‌ای از جنس عشق و ارادت و وحدت آفریدند. حضور میلیونی شهروندان در روز تشییع پیکر شهدایی که خون پاکشان توسط شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت، نشان‌دهنده عمق قدرشناسی مردمی بود که خادمان و سرداران خود را به خوبی می‌شناسند و برای بدرقه حافظان امنیت و آرامششان سراز پا نمی‌شناسند.

تشییع باشکوه پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش بدون شک به عنوان یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی و قدم اول در بیانیه گام دوم ثبت و ضبط می‌شود و یقینا حضور پرشور و آگاهانه مردم زمینه تحقق انتقام سختی را که مقام معظم رهبری وعده دادند، فراهم می‌کند.

سازمان فرهنگی هنری نیز به پاس آنچه که این روزها ملت ایران با حضور عاشقانه خود در مراسم بزرگداشت و تشییع ملکوتی سردار شهید و دیگر همرزمانش آفرید، سپاسگزار و قدردان مردم این سرزمین است.

حجت‌الاسلام میثم امرودی

رییس سازمان فرهنگی هنری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار