آیت‌الله معلمی: باور و پایبندی شهید سلیمانی در عمل او آشکار بود

ساری (پانا) - امام جمعه قائم‌شهر با اشاره به رهبر بودن شهید سردار سلیمانی در اعمالش، باور و پایبندی او را بزرگ‌ترین خصایص اعمالش برشمرد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
آیت‌الله معلمی: باور و پایبندی شهید سلیمانی در عمل او آشکار بود

‍ آیین گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی محمودآباد برگزار شد. آیت‌الله علی معلمی امام جمعه قائم‌شهر و عضو خبرگان رهبری سخنران این آیین بود. او با بیان اینکه ایمان، هجرت و جهاد مؤلفه‌‌های عزت هستند، گفت: «عالی‌ترین درجه نظامی، داشتن نشان ذوالفقار است که عنوان سردار سلیمانی است و او قبل از شهادت به سمت ذوالفقار و سپهبد رسیده بود.»

او رهبری را عالی‌ترین سیاست شهید سلیمانی برشمرد و ادامه داد: «ایمان، باور و پایبندی‌اش باعث ایستادگی و عمل این سردار بزرگ شد.»

معلمی گفت: «با همت بالای فرزندان شهید از جمله شهید این استان، شهید مدافع حرم اسماعیل خانزاده و دیگر دلیر مردان غیور، دولت داعش متلاشی شد.»

او افزود: «دشمن خیال کرده است با شهادت حاج قاسم، انقلاب به اتمام رسیده است ولی امام راحل فرمودند اگر خدمتگزاری از بین شما سفر کرد، خدمتگزاران دیگری هستند که جانشین او شوند.»

عضو خبرگان رهبری تأکید کرد که اگر جامعه لیاقت خود را برای داشتن امامت و ولایت حفظ کند، خداوند حاج قاسم‌ها را نصیب جامعه می‌کند.

خبرنگار دانش‌آموز: سارا اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار