آیت الله علوی گرگانی:درکنارآموزش روخوانی قرآن کریم ،مفاهیم آن نیزبا استفاده ازروایات ائمه معصومین علیهم السلام به دانش آموزان تدریس شود

تهران (پانا) - رابطین کمیته همکاری‌های حوزه علمیه وآموزش و پرورش ومدیران دارالقرآنها به همراه معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در دیدار با مرجع عالی قدرآیت الله علوی گرگانی از بیانات و راهنمایی‌های ایشان در راستای اعتلای فرهنگ والای قرآن، عترت و نماز بهره‌مند شدند.

کد مطلب: ۱۰۰۳۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
آیت الله علوی گرگانی:درکنارآموزش روخوانی قرآن کریم ،مفاهیم آن نیزبا استفاده ازروایات ائمه معصومین علیهم السلام به دانش آموزان تدریس شود

این برنامه در راستای همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ،بعنوان یکی از راهکارهای سند تحول بنیادین و در جهت آشنایی هر چه بهتربا جایگاه رفیع مرجعیت، درشهر مقدس قم انجام شد.

در این دیدارحضرت آیت‌الله علوی گرگانی در سخنانی ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش، با بیان آیات و روایاتی، لازمه تقرب جستن به مفاهیم والای قرآنی را آشنایی با سیره اهل بیت(ع) و تقرب جستن به بیانات نورانی آن بزرگواران عنوان نمودندو فرمودند: سعی کنید در کنار آموزش روخوانی قرآن کریم مفاهیم آن رانیز هم با استفاده از روایات ائمه معصومین علیهم السلام به دانش آموزان آموزش دهید.

سپس سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پروش شهرستانهای استان تهران نیزگزارش کوتاهی از برنامه‌های این معاونت در حوزه قرآن، عترت و نمازرا ارائه نمود.

در این دیدار کارشناسان شرکت کننده در دوره توانمندسازی قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار