افزایش ۲۵ درصدی قیمت خانه در شهر جدید هشتگرد

تهران (پانا) - به‌گفته نایب رئیس اتحادیه املاک کرج و با بیان اینکه از هشت ماه پیش روند مهاجرت شهروندان تهرانی به کرج به‌دلیل افزایش قیمت مسکن ادامه دارد بیشتر این افراد در مناطقی مانند گلشهر ساکن می‌شوند.

کد مطلب: ۱۰۰۳۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۲۵ درصدی قیمت خانه در شهر جدید هشتگرد

به‌گزارش ایسنا، فریدون کردلو گفت: بازار مسکن دچار رکود بود، اتفاقات اخیر هم باعث افزایش بیشتر قیمت مصالح ساختمانی شد، ثمره این اتفاقات وضع کنونی است که شاهد آن هستیم.

او درخصوص وضعیت تقاضا برای مسکن در کرج از سوی شهروندان تهرانی هم گفت: از حدود هشت ماه پیش که شاهد افزایش قیمت مسکن بودیم مهاجرت تهرانی‌ها به کرج بیشتر شد و هنوز ادامه دارد، البته منطقه خرید نیز دچار تفاوت‌هایی شده است مثلاً در عظیمیه حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش خرید داشته‌ایم و مردم مناطقی مانند گلشهر که قیمت مناسب‌تری دارد را انتخاب می‌کنند.

کردلو با اشاره به تغییر قیمت مسکن در شهر جدید هشتگرد خاطرنشان کرد: املاک شهر جدید هشتگرد به‌خاطر افتتاح مترو دچار تغییر شده و حدود ۲۵ درصد افزایش قیمت داشته است، اما در هشتگرد قدیم این افزایش قیمت کمتر است.

نائب رئیس اتحادیه املاک کرج در پایان گفت: شهروندان زمانی‌که قصد خرید و فروش ملکی را دارند حتماً به مراکز مجاز و مورد تایید اتحادیه مراجعه کنند و از وجود پروانه کسب و برچسب عضویت که بر روی شیشه واحد صنفی نصب می‌شود اطمینان حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار