پلمپ ۲ سفره‌خانه سنتی و قهوه‌خانه در شمال و غرب تهران

تهران (پانا) - معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت، از پلمب ۲ واحد سفره‌خانه و قهوه‌خانه در شمال و غرب پایتخت خبر داد و گفت کنترل و نظارت بر صنوف شهر تهران را همچنان با جدیت و با بکارگیری تمام توان ادامه خواهیم داد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
پلمپ ۲ سفره‌خانه سنتی و قهوه‌خانه در شمال و غرب تهران

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ‌ نادر مرادی در تشریح این خبر گفت: روز شنبه چهارهم دی ماه ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت در راستای ساماندهی اصناف و برخورد با ناهنجاری‌های صنفی، از ۱۱ سفره خانه سنتی و قهوه‌خانه در سطح شهر تهران بازدید کردند.

وی افزود: در این طرح نظارتی ۲ واحد سفره‌خانه و قهوه‌خانه در حوالی محله‌های تجریش و ستارخان به علت نداشتن جواز کسب و تخلفات صنفی هنجارشکن شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی پلمب شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متصدیان واحدهای صنفی پلمب شده به دادسرا معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس، نظارت بر اماکن عمومی پایتخت را برای جلوگیری از بروز تخلفات صنفی با همکاری اتحادیه‌های مربوط، در دستور کار خود قرارداده است و کار کنترل و نظارت بر صنوف را با جدیت و با بکارگیری تمام توان و استعداد موجود انجام خواهد داد.

مرادی در پایان با اشاره به اینکه ایجاد فضایی امن و تامین آرامش شهروندان، مهمترین هدف پلیس در اجرای طرح‌های نظارت بر صنوف است، از مردم خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار