معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری

ضرورت حمایت همگان از تولید داخلی و نه گفتن به کالای خارجی و قاچاق

شهرری (پانا)- باحضورمعاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری جلسه ستادمبارزه با قاچاق کالادر شهرری برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت حمایت همگان از تولید داخلی  و نه گفتن به کالای خارجی و قاچاق

رحمت اله قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران اظهار کرد: واردات بدون نظارت دولت و گمرگ موجب افزایش بیکاری جوانان،کاهش تولیدات داخلی و تعطیلی کارخانجات می شود که این امر آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد.

او پدیده قاچاق کالا را یک پدیده شوم دانست که باید از دامان اقتصاد جمهوری اسلامی ایران پاک شود و بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تمام توان تاکید نمودو اضافه کرد: از مصادیق اصلی جنگ نرم قاچاق کالا و ارز است که ریشه‌های اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را نشانه رفته است.

قاسمی پور بیان کرد: بهترین راهکار و پیشگیری از قاچاق کالا و ارز، تقویت تولید است به این معنا که باید به سوی تقویت تولید و در کنار آن اصلاح الگوی مصرف پیش برویم.

اوگفت: برای تقویت تولید هم سیاست های اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار است، دراین الگو بر تولید درون گرا و برون نگر تاکید شده، یعنی تولید با بهره گیری از ظرفیت‌های داخلی با نگاه به صادرات که در این زمینه استفاده از الگوهای موفق در کشورهای هم سطح ایران خیلی کمک می کند.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار