آثار مکتوب سردار شهید سلیمانی بازنمایی و معرفی می شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اردبیل گفت: برنامه‌های ترویجی و کتابخوانی با هدف معرفی کتاب‌های پی‌نوشت شده توسط شهید سپبهد قاسم سلیمانی در کتابخانه‌های عمومی این استان اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۰۳۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
آثار مکتوب سردار شهید سلیمانی بازنمایی و معرفی می شود

پروانه رضاقلیزاده اظهارکرد: برای پاسداشت آرمان‌های این سرباز مخلص ولایت و مجاهد بی‌ریای ایران زمین، سربازان جبهه‌های فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با برگزاری یادمان‌های بزرگداشت، بازنمایی منابع مربوط به حوزه‌های دفاع مقدس و همچنین معرفی کتاب‌هایی که این شهید بزرگوار در پی نوشت آنها، معرفی و تفریظ نوشته‌اند یاد و خاطره این اسطوره مقاومت را گرامی می‌دارند.
او به برگزاری نشست‌های مختلف در کتابخانه‌های عمومی استان با حضور عالمان دینی و شخصیت‌های برجسته اشاره کرد و گفت: در کتابخانه‌های روستایی و بخش‌های مختلف با حضور قشرهای مختلف مردم و با استفاده از ظرفیت عالمان دینی، ابعاد شخصیتی این شهید بزگوار بیش از پیش تشریح می‌شود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با بیان اینکه سربازان فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی در جهت معرفی ابعاد شخصیتی و مجاهدت‌ها و رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی فروگذار نخواهد بود، افزود: ویژه برنامه‌های فرهنگی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و همراهانش در مناسبت‌های مختلف در کتابخانه‌های عمومی استان اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار