رییس دفتر عقیدتی سیاسی مقام معظم رهبری: شهید سلیمانی الگویی تمام عیار و اولین خصوصیت او ولایت‌مداری بود

تهران (پانا) - مراسم بزرگداشت شهادت سردار رشید سپاه اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ظهر امروز با حضور محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش و حجت الاسلام حاج علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در نمازخانه ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
رییس دفتر عقیدتی سیاسی مقام معظم رهبری: شهید سلیمانی الگویی تمام عیار و اولین خصوصیت او ولایت‌مداری بود

در این مراسم که معاونان، مدیران کل و مسوولان روسای سازمان‌های وابسته به وزارت آموزش و پرورش نیز حضور داشتند، رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی مقام معظم رهبری با تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: «یکی از اهداف جریان‌های استکباری الگوسازی و قهرمان‌سازی است. خداوند بدون هیچ مقدمه‌سازی ناگهان چهره‌ای را محبوب و قهرمان می‌کند که ۸۰ میلیون نفر به خاطر او به صحنه می‌آیند و کاخ سفید را به لرزه در می‌آورند. شهید سردار حاج قاسم سلیمانی الگویی تمام عیار است. اولین خصوصیت‌ شهید سردار قاسم سلیمانی ولایت‌مداری بوده است.»

حجت‌الاسلام سعیدی ادامه داد: «در ولایت‌مداری اول باید ولایت فهمی را درک کرد، بیشترین کلاهی که سر بشریت رفته این بوده که دنبال رهبرهای بدلی رفته است، همچنین باید ولایت را باور کرد. ولایت فهمی، ولایت باوری و ولایت یاوری باید در شرایط حساس مورد توجه قرار بگیرد. حاج قاسم سلیمانی نیز این سه رکن را مد نظر داشته و مدیریت جهادی داشت.»

او افزود: «یکی از ویژگی‌های این شهید مدیریت بحران بود، در حالی که مدیریت بحران را در دانشگاه‌های برتر جهان آموزش ندیده بود ولی در این موضوع استاد بود. او در شرایطی در سوریه قرار گرفت که این کشور در حال سقوط بود البته در عراق هم همینطور بود که به خوبی آن را مدیریت کرد. یکی از مهارت‌های ایشان مدیریت عملکرد بود. شهید سردار حاج قاسم سلیمانی خطر شرورترین اشرار عالم را از منطقه دفع کرد، اگر این اشرار در منطقه می‌ماندند خیلی خطرات ما را تهدید می‌کرد. حاج قاسم از سقوط سوریه و بغداد جلوگیری کرد، او همچنین مانع تجزیه عراق و سوریه شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار