مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ابرکوه:

سردارسلیمانی همیشه سد محکمی در برابر استکبار جهانی بود.

ابرکوه (پانا) - مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، اساتید و دانشجویان آموزشکده فنی شریف برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۰۳۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
سردارسلیمانی  همیشه سد محکمی در برابر استکبار جهانی بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ابرکوه در این مراسم به بیان گوشه‌ای از مجاهدت‌های سردار سلیمانی پرداخت و گفت حاج قاسم سلیمانی که پرافتخارترین سردار جهان اسلام محسوب می‌شود، همیشه سد محکمی در برابر استکبار جهانی بود. لذا امروز می‌بینیم که سلیمانی‌های بسیاری در همین مرزوبوم و در دیگر کشورهای اسلامی پرورش یافته‌اند .

حجت‌الاسلام گل‌چهره افزود: آنان می‌خواستند با تفرقه‌افکنی و تبدیل کشورهای بزرگ خاورمیانه از جمله ایران، عراق، سوریه به کشورهایی کوچک‌تر و ضعیف‌تر قدرت دفاعی آنان را کاهش داده و وابسته خود سازند. آن‌ها به دنبال محاصره ایران بودند که با تلاش سربازان اسلام در افغانستان، عراق، سوریه و لبنان، ناکام ماندند .

وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی همیشه در اولین لحظات در صحنه مبارزه حاضر بود که از نمونه‌های آن می‌توان به جنگ ۳۳ روزه لبنان اشاره کرد که وی اولین عملیات حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی را فرماندهی کرد و سرانجام به پیروزی حزب‌الله برابر چهارمین ارتش مجهز جهان انجامید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار