با مشارکت خانواده خیر اشکذری، ساختمان مرکز فنی و حرفه ای شهرستان تکمیل می شود

یزد (پانا) - فرماندار اشکذر با بیان اینکه بیش از یک دهه از نیمه تمام ماندن ساختمان مرکز فنی و حرفه ای شهرستان می گذرد، گفت: با مشارکت خانواده "زارع پور" خیر اشکذری این ساختمان تکمیل می شود.

کد مطلب: ۱۰۰۳۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
با مشارکت خانواده خیر اشکذری، ساختمان مرکز فنی و حرفه ای شهرستان تکمیل می شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی نسب" فرماندار اشکذر به همراه "زارع پور" نماینده خانواده خیر اشکذری و رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان از ساختمان نیمه تمام مرکز فنی و حرفه ای در بلوار وحدت بازدید کرد.

فرماندار با بیان اینکه مراکز آموزش فنی و حرفه ای یکی از مراکز مهم در زمینه مهارت آموزی کارآموزان است گفت: بیش از یک دهه از نیمه تمام ماندن ساختمان مرکز فنی و حرفه ای شهرستان می گذرد و نداشتن ساختمان مرکزی مستقل در شهرستان برگزاری کلاس های این مرکز را تحت تاثیر قرار داده است.

هادی هادی نسب اظهار کرد: با پیشنهاد و مشارکت خانواده زارع پور خیر اشکذری در خصوص تکمیل این مرکز، فرمانداری اعلام آمادگی دارد تا مسائل و مشکلاتی که در این راستا وجود دارد را مرتفع کند تا در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

فرماندار اشکذر ادامه داد: کلیه نکات فنی مرتبط با این ساختمان از جمله مساحت کل، زیر بنا و نقشه های داخلی مرتبط با مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان خواهد بود که به‌زودی و در نشست مشترک فرمانداری، نماینده خانواده خیر، مدیران استان و شهرستانی این مرکز تفاهم نامه ای را در جهت تسریع روند کار به امضا خواهیم رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار