ششمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان خاتم برگزار شد

یزد (پانا) - ششمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان خاتم ب ریاست فاضلی فرماندارو رئیس هیئت اجرای و با حضور میربهبودی رئیس ستاد خبرو سایر کمیته های انتخاباتی بارویکرد انتخابات سالم و شکوهمند در محل فرمانداری خاتم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
ششمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان خاتم برگزار شد

فرجام فاضلی فرماندار و رئیس هیئت اجرایی شهرستان خاتم ضمن اشاره به رویداد سیاسی مهم امسال و برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد:عرصه انتخابات برای نظام مقدس اسلامی و ملت همواره بسیار مهم و تعیین کننده است.صیانت از آرای مردم مهم ترین وظیفه عوامل برگزاری انتخابات است.

فاضلی فراهم نمودن زمینه مشارکت حداکثری مردم و رعایت قانون در انتخابات،مد نظر مسئولان نظام و دست اندرکاران برگزاری انتخابات است و با همدلی و هماهنگی همکاران برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان خاتم تلاش خواهیم کرد.

وی افزود:انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و اعضای ستاد انتخابات شهرستان موظف هستتند همه ماموریت ها و وظایف خود را اعم از پشتیبانی،امور حقوقی،فناوری اطلاعات،اطلاع رسانی و نظارت را با محوریت قانون در کل فرایند انتخابات به نحو مطلوب انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار