نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

انتقام خون سردار سلیمانی تکلیف شرعی و تبعیت از رهبری است

یزد (پانا) - سید ابوالفضل موسوی با اشاره به این مطلب که ما شهید نداده ایم که با مذاکره امتیاز بگیریم گفت: هر مسئول و نماینده ای که در خصوص انتقام تردید کند و پایش بلغزد جواب سختی از سوی مردم دریافت خواهد کرد کما اینکه در این چند روزه مردم با برخی از این آقایان به شدت برخورد کرده اند.

کد مطلب: ۱۰۰۳۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
انتقام خون سردار سلیمانی تکلیف شرعی و تبعیت از رهبری است

به نقل از یزد آوا سید ابوالفضل موسوی با بیان این مطلب که ملت داغدیده ایران به هیچ نماینده یا مسئولی اجازه لغزش و مذاکره نمی دهند گفت: موضع قاطبه نمایندگان مجلس و کسانی که با دیدگاه امام راحل و رهبری عظیم الشان پرورش یافته اند انتقام سخت از عاملان شهادت سردار سلیمانی است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس اظهار داشت: انتقام خون سردار سلیمانی ویارانش هم تکلیف دینی و شرعی و هم تبعیت از فرمان فرماندهی کل قواست و این موضوع در زمان جنگ هم اتفاق می افتاد به گونه ای که امام راحل در پاسخ به برخی اقدامات جنایتکارانه رژیم بعث فرمان مقابله به مثل می دادند بنابراین انتقام سخت از دشمنان هم امردینی و هم امر ولی امر مسلمین است و باید همگی از آن تبعیت کنند.

وی با بیان اینکه در گرفتن انتقام از آمریکائی ها تمامی ملت و مسئولان ایران اسلامی متفق القول هستند اظهار داشت: اینکه برخی می گویند ترامپ ما را تهدید کرده و باید در زمینه انتقام خویشتن داری کرد حرف غلطی است چرا که این موضوع علاوه بر فرمان ولی خواست مردم نیز هست و دیدیم ملت در این چند روزه یکپارچه خواهان انتقام هستند و این مطلب یک امر بدیهی است که باید اتفاق بیفتد.

موسوی تاکید کرد: قطعا در آینده ای نزدیک جواب دندان شکنی به امریکائی ها خواهیم داد و حرف های ترامپ جز رجز خوانی جنگی چیز دیگری نیست و خود می داند که اگر بخواهد 50 نقطه کشور ما را بزند در جنگ نقطه ای مغلوب خواهد شد و اگر جنگی علیه ما به راه بیاندازد یقینا بازنده میدان نخواهد بود.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به این مطلب که ما شهید نداده ایم که با مذاکره امتیاز بگیریم گفت: هر مسئول و نماینده ای که در خصوص انتقام تردید کند و پایش بلغزد جواب سختی از سوی مردم دریافت خواهد کرد کما اینکه در این چند روزه مردم با برخی از این آقایان به شدت برخورد کرده اند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از حضور بی نظیر روز گذشته مردم در حسینیه امیرچقماق یزد و با اشاره به تلاش های صورت گرفته توسط مسئولان استان برای حضور پیکرسردار سلیمانی و یاران شهیدش در یزد ابراز داشت: تلاش زیادی شد که پیکر شهید سلیمانی در یزد هم تشییع شوداما به علت تاخیر در برنامه ها با توجه به استقبال بی نظیر مردم در اهواز، مشهد، تهران و قم با این موضوع موافقت نشد و حتی پیشنهاد تشییع بدن مطهر شهدا در مسیر ورودی یزد و خروجی کرمان هم رد شد.

موسوی تصریح کرد: با رایزنی های صورت گرفته در استان صورت گرفت مدارس تعطیل و طی بخشنامه استاندار حضور کارمندانی هم که بخواهند در مراسم تشییع جنازه سردار در کرمان حضور پیدا کنند بدون ثبت مرخصی بلامانع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار