پیوستن دو بازیکن جدید به سپیدرود رشت

رشت (پانا) - دو بازیکن جدید دیگر که سابقه حضور در فجر سپاسی شیراز و نساجی مازندران را دارند، به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوستند.

کد مطلب: ۱۰۰۳۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
پیوستن دو بازیکن جدید به سپیدرود رشت

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اظهار داشت : بابک عبدالله زاده و قدیر آقاجانی دو بازیکن جدید دیگر طی توافق با مسئولان باشگاه با عقد قراردادی به تیم سپیدرود پیوستند.

رادنی دیدار افزود : بابک عبدالله زاده ۲۴ ساله در پست وینگر و مهاجم بازی می کند که این بازیکن سابقه بازی در تیم ملی جوانان و فجرسپاسی شیراز را دارد و همچنین در تیم های پرسپولیس گناوه و شهرداری بندرعباس در لیگ دسته اول آزادگان به میدان رفته است.

وی ادامه داد: همچنین قدیر آقاجانی بازیکن ۲۴ ساله اهل بابل که در پست هافبک چپ و راست بازی می کند، سابقه بازی در تیم های امید و بزرگسالان نساجی مازندران را دارد و در تیم های شهدای بابلسر، دریای بابل و مقاومت آستارا در لیگ دسته سوم ایران به میدان رفته و همراه با تیم دریای بابل در لیگ دسته سوم عنوان آقای گلی بازی ها را بدست آورد.

وی بیان کرد : پیش از این نیز امیرحسین نادم و حامد آقایی با توافق با مسئولان باشگاه سپیدرود رشت با عقد قرارداد به این تیم پیوسته بودند که با جذب این دو بازیکن جدید، تاکنون سپیدرود چهار بازیکن جذب کرده است.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد : تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته اول از دور برگشت رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور باید عصر چهارشنبه (فردا) در رفسنجان به مصاف تیم صدرنشین مس رفسنجان برود.

تا پایان دور رفت رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، سپیدرود رشت با کسب ۱۵ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی این رقابتها قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار