همایش تخصصی گزینشگران آموزش و پرورش استان زنجان برگزار شد

زنجان(پانا) - همزمان با سالروز تاسیس هسته گزینش به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، همایش تخصصی گزینشگران آموزش و پرورش استان زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۲۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
همایش تخصصی گزینشگران آموزش و پرورش استان زنجان برگزار شد

علی محمدی مشاور اجرایی مدیر کل در این همایش با تبریک سالروز تاسیس هسته گزینش، با اشاره به مفاد سندتحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار داشت: مولفه های درون سازمانی و برون سازمانی مختلفی در این سند دیده شده است تا نهاد تعلیم و تربیت بتواندنسلی تربیت نماید که به ابعاد مختلف حیات طیبه دست یابد.

وی با ذکر این نکته که در سند تحول بنیادین ، مدرسه کانون تربیتی محله است گفت: تربیت آینده سازان میهن اسلامی در دست معلمان است، بنابراین ماموریت و کار گزینش، تحقیق و مصاحبه بسیار سخت ومهم است چرا که باید افرادی را برای امر تعلیم و تربیت گزینش نمایند که دارای مکارم اخلاقی باشند.

سیدسالار موسوی، رییس هسته گزینش استان نیز در سخنانی با گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت شهید سردار سلیمانی با اشاره به توطئه های دهه های گذشته آمریکا علیه بشریت و جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: ایران اسلامی ، اکنون در اوج عزت و سربلندی قرار دارد و بر ما فرض است که با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و وحدت کلمه، از آرمانها و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع نماییم.

وی در ادامه با تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس هسته گزینش با صدور فرمان تاریخی حضرت امام (ره) گفت: گزینش، یادگار رهبر فقید و بزرگ انقلاب و امری بسیار ارزشمند و در عین حال سخت و حساس است بنابراین با توجه به این حساسیت مهم، سعی و تلاش خود را می نماییم تا بهترین نیروها وارد آموزش و پرورش شوند و تعلیم و تربیت فرزندان ما را بر عهده گیرند.

موسوی سپس به ارائه عملکرد و موفقیت های هسته گزینش استان در زمینه های مختلف از قبیل بررسی پرونده های داوطلبان دانشگاه فرهنگیان، متقاضیان اشتغال در مدارس غیردولتی و برگزاری نشست های قطبی و تخصصی با دانشجومعلمان پرداخت و وضعیت نیروی انسانی و فضاها، مشکلات پیش رو، برنامه های آتی هسته گزینش و برنامه ریزی جهت رفع مشکلات را تشریح نمود. در پایان این مراسم از همکاران فعال در حوزه گزینش با اهدای لوح تقدیرقدردانی بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار