رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان:

در جلسات آموزش خانواده اولویت با مدرسانی است که طبق فرایند خاص انتخاب شده اند

پیربکران (پانا) - جلسه توانمندسازی مدرسان آموزش خانواده با حضور مسئولان اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در سالن اجتماعات اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۲۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
در جلسات آموزش خانواده اولویت با مدرسانی است که طبق فرایند خاص انتخاب شده اند

علیرضا سلطانی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان در جلسه توانمندسازی مدرسان آموزش خانواده بیان کرد: انتخاب مدرسین طبق فرایندی برنامه ریزی شده انجام می شود و بعد از انتخاب معرفی مدرسین به مدارس توسط ادارات انجام می شود.

او ادامه داد: اگر مدرس آموزش خانواده در آموزش و پرورش یک ناحیه یا منطقه به اندازه نبود، باید به سراغ مدرسان تخصصی در حوزه مشاوره یا آسیب ها رفت و اگر برنامه ریزی اینچنین شد، مشخص می شود راه را درست رفتیم.

سلطانی افزود: دو مشکل در زمینه جلسات آموزش خانواده وجود دارد. یکی این که تعداد مدرسین غیر مجاز بیشتر از مدرسین مجاز هستند و مورد دوم انجام کار موازی در اینگونه جلسات است.

او سپس توصیه کرد: در جاهایی که فصلنامه ها مشترک است با مشارکت حوزه های اداری جلسات را برگزار کنید و در جلسات آموزش خانواده اولویت با مدرسانی است که طبق فرایند خاص انتخاب شده اند.

سلطانی درباره روند برگزاری جلسات اذعان کرد: مدیرانی که مانع از برگزاری جلسات آموزش خانواده هستند را به شیوه ای مطلوب قانع کنید. حتما برای جلسات آموزش خانواده نیاز سنجی و بعد از اجرای آن نظر سنجی انجام شود. راهکاری برای حضور پدران در این جلسات پیدا کنید چون اگر اطلاعات آنها از مادر خانواده عقب تر باشد، اتفاق خوشایندی نخواهد افتاد.

او در پایان از توجه مردم پیربکران و اداره آموزش و پرورش به جلسات آموزش خانواده تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار