برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در ابرکوه

ابرکوه (پانا) - مراسم بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد ، امام جمعه، فرماندار و تعدادی از مسوولان محلی و اقشار مختلف مردم در مصلی شهدای محراب ابرکوه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۲۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در ابرکوه

در این مراسم یکی از استادان حوزه علمیه شهرستان لارستان از توابع استان فارس گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان از شهید سلیمانی گفت: یکی از واژه هایی که در ذهن انسان در مورد نام شهید سلیمانی تداعی می کند واژه عزت ، مردانگی و سروری است .

حجت الاسلام زینل توحیدی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و با اشاره به آیاتی از قرآن ، افزود: خداوند متعال به سه چیز لقب عزت می دهد که یکی ذات اقدس ، پیامبر (ص) و امامان ( ع)و مومنان است .

وی با اشاره به این سه ویژگی ، ادامه داد: خداوند متعال ، این لقب ها را در شهید والامقام سردارسلیمانی به عنوان انسانی وارسته ، مومن و متقی به عینه داده است .

وی تصریح کرد : سردارسلیمانی با عمل صالحش به شهادت رسید و با ریختن خون پاکش زمینه های بقای این عزت فراهم شد، لذا مسوولان می توانند با عمل صالح ادامه دهنده راه شهدا باشند .

همچنین آیین های بزرگداشت سپهبد سلیمانی در تکیه حضرت ابوالفضل (ع) و مساجد جامع ، امام حسین (ع) محله « دربقلعه» با شکوهی خاصی با حضور امامان جمعه ابرکوه و مهردشت ، رییس تبلیغات اسلامی و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار