شهادت سردارشهید سلیمانی ،رسوایی آمریکا را رقم زد

مراغه (پانا)-امام جمعه موقت مراغه گفت: به شهادت رساندن سردار شهید قاسم سلیمانی ،موجب اتحاد و انسجام مردم ایران و رسوایی آمریکا و هم پیمانانش شد.

کد مطلب: ۱۰۰۲۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
شهادت سردارشهید سلیمانی ،رسوایی آمریکا را رقم زد

حجت الاسلام حمید محمدی راد در مراسم یادبود شهید عالی مقام سردار سپهبد سلیمانی که به همت آموزش و پرورش مراغه برگزار شد ،گفت: سردار سلیمانی با دعوت رسمی به کشور عراق سفر کرده بود که دولت آمریکا با زیر پا گذاشتن مسائل سیاسی و اخلاقی ،این سردار را به شهادت رساند.

وی افزود : با شهادت سردار سلیمانی ،جنایت های پنهان دولت آمریکا آشکار و رسوایی این کشور به جهانیان نمایان شد.

وی ادامه داد: دولت آمریکا احساس می کرد که شهید سلیمانی ،مانع غارت آن ها از منابع نفتی کشورهای عراق و سوریه و سایر اهداف پلید می شود و به همین دلیل وی را به شهادت رساندند.

امام جمعه موقت مراغه در ادامه با اشاره به اینکه سردار سلیمانی ،نماد شرافت ملت ایران است ،افزود : دولت آمریکا بداند که به شرافت ملت ایران ضربه زده است و به زودی شاهد انتقام سخت و محکم خواهد بود و سربازان مقاومت بزودی کاخ سفید را به کاخ سیاه تبدیل خواهند کرد.

محمدی راد به وظیفه مردم ایران اسلامی در این زمان اشاره کرد و گفت: اتحاد ،انسجام ،همدلی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری رمز موفقیت و پیروزی و بقای انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی به وظیفه آموزش و پرورش در این راستا اشاره و اظهار کرد : آگاهی مردم بخصوص نسل جدید با توطئه های دشمنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله وظایف مهم این سازمان است.

شعر خوانی استاد کریمی مراغه ای و مداحی مداحان اهل بیت و سخنرانی هم رزمان سردار سلیمانی از جمله برنامه های این مراسم بود.

گفتنی است این مراسم با حضور مردم شهید پرور مراغه ،فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان در مسجد امام حسن عسگری (ع) برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار