شهادت پاداش تلاش بی وقفه سردارآسمانی سپهبدحاج قاسم سلیمانی درهمه سالیان بود

پیشوا (پانا) - بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین،پیشوا،قرچک در رابطه با شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش بیانیه منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۲۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
شهادت پاداش تلاش بی وقفه سردارآسمانی سپهبدحاج قاسم سلیمانی درهمه سالیان بود

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین،پیشوا وقرچک به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ" (آل عمران/169)

ملت عزیز ایران، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به فیض شهادت نائل آمدو آمریکای جنایت کار، این شیطان بزرگ، سردار بزرگ و پر افتخار اسلام را از ما و همه دلبستگان خط مقاومت گرفت، اما با شهادتشان، آنها را بیشتر از قبل بدست آوردیم.

دوستداران جبهه مقاومت، در هر کجای عالم هستید عزم پیکار با شقی‌ترین آحاد بشر و از بین برنده استقلال و آزادی ملتها کنیدودر پی انتقام خون پاک سردار آسمانی حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش باشید که آنها صدای مظلوم را از هر کجای عالم که می شنیدند به یا‌ری اش می شتافتند.

آمریکا و رژیم صهیونیستی بدانند،ما فرزندان خمینی کبیریم، پای درس جنگ جمل و صفین بزرگ شده ایم و بدریون امام خود هستیم و مادران ما با روضه حضرت ابی عبدالله الحسین علیه السلام ما را سیراب کرده اند و پدرانمان حسینی بودن را برایمان مشق کرده اند.

رهبر محبوبمان به ما جوانان امید داردو فرموده، که ما شکست دشمان و پیروزی را خواهیم دید. ما به وعده‌های صادق او ایمان داریم و به حول و قوه الهی ما این پیروزی را رقم خواهیم زد.

دستگاه محاسباتی دشمن به شدت بد عمل می کند و در هر حرکت غلط بزرگتری از او سر میزند. حماقت‌های او به حذف آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی منجر می شود و این هزینه سنگینی برای اوست.

سید مقاومت، سید حسن نصرالله به خوبی فرمود که ارزش کفش حاج قاسم سلیمانی از سر ترامپ بیشتر است و قصاص خون شهید سردار قاسم سلیمانی یک موشک یا کشتن یک نفر نیست، بلکه قصاص خون او برچیدن نظام صهیونیست است.

دشمنان پایان خوبی را برای خودشان انتخاب نکردند، چرا که انتقام ما سخت و شدید خواهد بود. منطق دشمن ترور است، چون توان رویارویی با متفکران ما را ندارند. منطق آنها به اتحاد بیشتر ملتهای مظلوم کمک می کند و به تنفر از آن سفاکان می افزایدوتا زمانی که حق بر عالم حاکم شود،دست از تبیین آن برنمی داریم و آن را تکرار می کنیم.

شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه سردار آسمانی سپهبد حاج قاسم سلیمانی درهمه سالیان بودو این شهادت برحضرت بقیة الله ارواحنا فداه و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و روح پاک خود آن شهید تبریک و به ملت ایران تسلیت باد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار