مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

آغاز توزیع ۱۸ میلیون پاکت شیر در بین مدارس خوزستان

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در آیین نمادین توزیع شیر مدارس از آغاز توزیع ۱۸ میلیون پاکت شیر در بین مدارس خوزستان خبر داد .

کد مطلب: ۱۰۰۲۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز توزیع ۱۸ میلیون پاکت شیر در بین مدارس خوزستان

کورش مودت ظهر امروز در آیین نمادین توزیع رایگان شیر در محل مدرسه تشکیلاتی پاینده ناحیه ۱ اهواز بیان کرد: طرح توزیع رایگان شیر از روز شنبه ۱۴ دی ماه آغاز شده است که در قالب این طرح ۱۸ میلیون پاکت شیر در ۲۱ نوبت در بین دانش آموزان پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول استان توزیع خواهد شد.
او در ادامه با تاکید بر ضرورت توجه به مصرف روزانه شیر توسط دانش آموزان، عنوان کرد: امروز همه کارشناسان تغذیه بر ضرورت مصرف روزانه شیر به عنوان مهمترین منبع تامین مواد مغذی برای رشد سالم استخوان ها تاکید می کنند. تغذیه مناسب دانش آموزان با شیر می تواند نقش مهمی در ارتقای شاخص های سلامت و تندرستی آنها ایفا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان همچنین با اظهار اینکه بالغ بر ۲۹۳ میلیارد ریال اعتبار برای اجرا شدن طرح توزیع شیر در خوزستان پیش بینی شده است، اضافه کرد: اعتبارات اجرای این طرح به صورت کامل توسط وزارت آموزش و پرورش تامین می شود. شرکت های تولید فرآورده های لبنی نیز آموزش و پرورش را در اجرای کامل این طرح یازی خواهند کرد.
مودت در پایان یادآور شد: مهمترین توصیه متولیان تعلیم و تربیت خوزستان توجه به الگوهای صحیح تغذیه ای دانش آموزان و گنجاندن مواد مغذی مثل شیر و فرآورده های سالم لبنی در رژیم غذایی دانش آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار