جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

دفاع از ولایت هزینه دارد

زنجان(پانا) - آیین باشکوه گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی(عج ) استان زنجان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر این استان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت، کارکنان و جمعی از اعضای جمعیت هلال احمر برای ادای احترام و تکریم این سردار سرافراز اسلام در سالن اجتماعات شعبه زنجان برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۰۲۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
دفاع از ولایت هزینه دارد

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: دفاع از ولایت هزینه دارد، وظیفه ما بصیرت، تجزیه و تحلیل درست از وقایع است در زمان حاضر دشمنان اسلام سازی می کند و اسلام سکولار در ترکیه و تشیع لندنی را در لندن تبلیغ می شود.
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در این مراسم گفت: بیش از 40 سال به طور مستمر با استکبار درگیر بوده ایم و همیشه حق با باطل این روند را سپری کرده و مساله بینابینی وجود ندارد.
سرهنگ ابوالفضل طهماسبی با بیان اینکه فلسفه قیام امام حسین(ع)، انبیای الهی و ائمه اطهار(ع) تشکیل حکومت اسلامی بوده است، تاکید کرد: این بزرگواران برای تحقق این مهم تلاش کردند اما با وجود طاغوت های زمان این حکومت اسلامی تشکیل نشد.
وی تاکید کرد: امام راحل با فکر بکر حکومت اسلامی را با پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل داد و نظام جمهوری اسلامی زاییده این انقلاب است که برای ادامه راه انقلاب باید همان کارهایی که برای تحقق پیروزی آن تلاش کردیم بیشتر از آن را در زمان حاضر تلاش کنیم.
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه در جنگ تحمیلی نیز جنگ بین حق و باطل بود، تاکید کرد: آمریکایی ها بخاط اسلام در مبارزه با ایران هستند و با عربستان صعودی که داعیه دار بیت الحرام بوده و اسلام را یدک می کشند دشمنی ندارد.
سرهنگ طهماسبی اظهارداشت: همه منافع آمریکا قبل از پیروزی انقلاب توسط طاغوتیان ایران تامین می شد و در این زمان بیش از 7 میلیون بشکه نفت در روز تامین می کردیم که فقط یک بشکه از آن برای ایران بود.
وی تاکید کرد: امام راحل توانست ایران را از ذلت به اوج برساند و انقلاب با همه فراز و نشیب ها جوانمردانه مقابل همه دنیا ایستاده است.
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید براینکه امروز انقلاب ما به همه دنیا صادر شده است، گفت: آمریکا و نیروهای ارشد بدون اجازه در کشورهای عربی اقدام به ایجاد پایگاه می کنند که این اوج ذلت است.
سرهنگ طهماسبی به راهبردهای مختلف آمریکا در منطقه اشاره کرد و ادامه داد: یکی از این موارد دولت سازی و ملت سازی بود که در صدد تقسیم عراق به چندین کشور کوچک بودند تا توان مقابله با کشورها را نداشته و به طور کامل ذلیل باشند.
وی یادآوری کرد: تشکیل خاورمیانه جدید و بزرگ از دیگر راهبردهای آمریکا در خاورمیانه بود که در تلاش برای تحقق آن هستند.
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت: نماد پرچم اسرائیل از رودهای مختلف کشورها برای تشکیل خاورمیانه جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت بزرگ و ملت سازی است و از طرفی نیز ضریب امنیت صهیونیست ها را تضمین کنند و تسلط بر منابع منطقه داشته باشند.
سرهنگ طهماسبی یادآوری کرد: آمریکایی ها درصدد دست یابی به منابع انرژی منطقه است و این مهم را در سوریه انجام دادند اما با تلاش ها و فرماندهی شهید سردار سلیمانی موفق نشدند.
وی افزود: جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه خوشبختانه آمریکا تاکنون نتوانسته به راهبردهای خود دست یابد، گفت: باید با بصیرت باشیم تا در زمین دشمن بازی نکنیم و با شناخت از دشمن به موقع و به هنگام عمل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار