مراسم بزرگداشت شهید سردار قاسم سلیمانی در دانشگاه کاشان برگزار شد

اصفهان (پانا) - مراسم بزرگداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور اساتید، کارمندان و دانشجویان در مسجد دانشگاه کاشان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۲۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مراسم بزرگداشت شهید سردار قاسم سلیمانی در دانشگاه کاشان برگزار شد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان در این مراسم، شهادت سردار سلیمانی را تکرار تاریخ شهادت مالک اشتر و نگرانی و تأثر حضرت امیرالمؤمنین(ع) از این فقدان عنوان کرد و گفت: سردار سپهبد قاسم‌ سلیمانی به حق مالک اشتر زمان و نماد مقاومت، ایثار و جانفشانی مخلصانه در مسیر حقانیت و دفاع از عدالت بود.
حجت الاسلام علی روحانی افزود: این سردار شهید، سربازی بی‌بدیل در راه اسلام بود که پس از سال‌ها مجاهدت و ایثار در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن خدمت در عرصه فرماندهی سپاه قدس و مقابله با اشرار داعش و سایر مزدوران استکبار جهانی، مدال پر افتخار شهادت را بر گردن خود آویخت.
وی وحدت بین همه گروه های مختلف در عراق و ایران وسایر کشورهای مسلمان را از جمله آثار و برکات شهادت این سردار شهید عنوان کرد و افزود: فقدان این سردار مقاومت، خون‌های همه آزادی‌خواهان جهان و دلباختگان نظام و انقلاب و مقاومت را در سراسر جهان به جوش خواهد آورد تا با ندای خون‌خواهی از ارواح‌مطهر پاک این شهدا ،پیروزی نهایی حق بر علیه باطل هر چه سریعتر محقق شود.
مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در این مراسم یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی را گرامی داشت و گفت: مکتب سردار سلیمانی مقاومت، عزت و آمیختن عزت با انسانیت است.
حجت الاسلام ابن علی با بیان اینکه مکتب سردار سلیمانی آمیختن حماسه با عشق و با ولایت مداری است، افزود: این شهید بزرگوار با شهادت خودش همه تردیدها را از بین برد.
وی افزود: با شهادت سردار سلیمانی ، مردم در اقصی نقاط جهان متاثر شدند و مصم گشتند تا از حق دفاع کنند و بر روی دستهایشان نوشتند که سلیمانی مدافع بشریت بود.
وی افزود: سردار شهید سلیمانی مرز سیاست و دین را از هم جدا نمی کرد و در همان جبهه ای که مبارزه می کرد سر به سجده می گذاشت و نماز شب می خواند.
مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان با تاکید بر اینکه ما باید راه مکتب مقاومت ادامه دهیم، افزود: جبهه مقاومت اهل علم و هنر نیاز دارد، باید محققان و نویسندگان، مکتب سردار سلیمانی را به درستی برای نسل جوان تبیین کنند و سعی شود تا در دانشگاه ها موضوع پایان نامه ها به مکتب مقاومت اختصاص داده شود تا فرهنگ مقاومت نهادینه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار