گزینش یک سنت الهی است

اردبیل (پانا) - رئیس کل دادگستری اردبیل با بیان اینکه خداوند کسانی را برای هدایت انسان ها انتخاب کرده است که از هر حیث نمونه هستند، گفت: گزینش یک سنت الهی است و باید به آن توجه ویژه ای شود.

کد مطلب: ۱۰۰۲۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
گزینش یک سنت الهی است

ناصر عتباتی در همایش گزینشگران آموزش و پرورش استان در خانه معلم اردبیل، با تبریک و تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی به تمام مردم آزاده و آزادی خواه نفرت و انزجار خود را از این اقدام تروریستی آمریکا اعلام کرد و گفت: آمریکا احساس کرده است که با ترور فیزیکی می تواند انقلاب را از مسیر خود منحرف کند غافل از این که نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهیدانی چون قاسم سلیمانی آبیاری شده است.

او در ادامه سخنان خود به ضرورت و اهمیت گزینش تاکید کرد و اظهار داشت: وقتی می خواهیم فردی را بعنوان مدیر انتخاب کنیم و منابع انسانی را در اختیار وی قرار دهیم، عقل حکم می کند که افرادی اصلح، متعهد و متخصص برای انجام چنین مسئولیتی انتخاب شود.

رئیس کل دادگستری استان افزود: اگر در یک مجموعه تمامی امکانات و ابزار تهیه شود ولی افراد صالح و متعهدی عهده دار آن مجموعه نباشند، بدون شک آن مجموعه به سر منزل نهایی نخواهد رسید، بنابراین سقوط و صعود یک مجموعه ارتباط مستقیم با نیروی انسانی دارد.

عتباتی با بیان اینکه گزینش باید از چارچوب سنتی خود خارج شود و شخصیت افراد در همه جوانب سنجیده شود، خاطر نشان ساخت: با توجه به اینکه در آموزش و پرورش نسل آینده ساز مملکت تربیت می شود بنابراین بایستی در انتخاب افراد حساسیت بیستری بعمل بیاید.

او گفت: در انتخاب گزینشگران نیز بایستی دقت بیشتری داشته باشیم و از افرادی استفاده کنیم که الگوو شایسته هستند و در ضمن مسلط در امر گزینش می باشند.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه اخلاق مداری و صیانت از حقوق و شان مردم را یادآوری کرد و تصریح نمود: در بسیاری از کتب دینی ارزش و آبروی مسلمانان را از آبروی خانه خدا بالاتر دانسته اند، بنابراین در تصمیم گیری های خود بگونه ای عمل کنیم که موجب خدشه دار شدن آبرو و حقوق شهروندان نشویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار