نمایش پهبادی برای اولین بار در شهر جهانی یزد

یزد (پانا) - رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد از اجرای نمایش پهبادی برای اولین بار در شهر جهانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۲۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
نمایش پهبادی برای اولین بار در شهر جهانی یزد

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد - مجید بیکی از اجرای نمایش پهبادی برای اولین بار در شهر جهانی یزد با هدف جذابیت در سیما و منظر شهری خبر داد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد افزود: نمایش پهبادی برای اولین بار در یزد مطرح و محل اجرای آن در امیر چقماق پیشنهاد شده که در ایام نوروز و ایام خاص و با محتوای قابل انتخاب، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: این نمایش به نحوی است که تعدادی پهباد کوچک نورانی با برنامه ریزی خاص در آسمان شب جلوه ای چشمگیر ایجاد خواهند کرد که این امر علاوه بر جذابیت در سیما و منظر شهری در توسعه صنعت توریسم نیز نقش بسزایی خواهد داشت.

بیکی گفت: در این زمینه مقرر شد اطلاعات فنی سامانه توسط سازمان فاوا بررسی و طی جلسات مختلف با مجری طرح، نتیجه آن به کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر ارائه شود.

در کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر که با حضور حسین صالحیان معاون خدمات شهری، مجید بیکی رئیس سازمان فاوا، صفدرپور رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد، دو موضوع ایجاد پارک فضایی و نمایش پهپادی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت که در زمینه پارک فضایی مقرر شد جلسات مشترک و تکمیلی توسط نمایندگان شهرداری و مجری طرح برگزار شود و ضمن موافقت کمیسیون با کلیات طرح، جزئیات آن به صورت لایحه به شورا ارسال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار