استاندار زنجان:

بی‌خردان استکبار، تقاص بسیار بدی از شهادت سردار سلیمانی پس خواهند داد

زنجان(پانا) - استاندار زنجان گفت: حضور باشکوه مردم هم در ایران و هم در عراق، نشان داد که بی‌خردان و فاسدان استکبار به‌حتم تقاص بسیار بدی از اقدام خود در شهادت سردار قاسم سلیمانی پس خواهند داد.

کد مطلب: ۱۰۰۲۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
بی‌خردان استکبار، تقاص بسیار بدی از شهادت سردار سلیمانی پس خواهند داد

فتح‌الله حقیقی در جلسه هماهنگی تولید و رونمایی از فیلمنامه سریال شهید شهریاری با تبریک و تسلیت شهادت سردار رشید اسلام، قاسم سلیمانی اظهار داشت: در تمام شهرستان‌های استان، مراسم باشکوه مردمی در گرامیداشت یاد و خاطره این سردار افراز برگزار می شود.
وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در مراسم گرامیداشت این شهید در حسینیه عاشقان ثارالله زنجان، خاطرنشان کرد: از پایتخت شور و شعور حسینی انتظار این اقدام می‌رفت.
حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رییس سازمان انرژی اتمی همیشه توجه ویژه‌ای به شهدا دارند، گفت: امیدواریم مساعدت لازم انجام شود تا ساخت سریال شهید شهریاری به صورت عملی، کلید خورده و در موعد مقرر نیز به اتمام برسد.
وی اظهار داشت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز به مساعدت در ساخت این سریال متعهد شده است که مشکلی از این بابت وجود ندارد.
حقیقی خاطرنشان کرد: بهتر است زمانبندی اجرای پروژه و تعهدات طرفین صورتجلسه شود تا هر یک در موعد مقرر به تعهدات خود عمل کنند.
استاندار زنجان افزود: ناظر و رابط برای ساخت این اثر فاخر مشخص گردد تا بعد از ابلاغ کتبی ناظر، تعهدات مالی طرفین نیز مرحله‌به‌مرحله پرداخت شود.
گفتنی است؛ سریال شهید شهریاری در ۳۰ قسمت و در مدت یک سال با مشارکت سازمان انرژی اتمی، سازمان صداوسیما و استانداری زنجان تولید خواهد شد.
دکتر مجید شهریاری، استاد دانشگاه شهید بهشتی و از دانشمندان هسته‌ای ایران بود که در سال ۱۳۴۵ در زنجان متولد شد و در هشتم آذر ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار