توسعه ورزش بانوان به همکاری حامیان مالی و بخش خصوصی نیاز دارد

یزد (پانا) - مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: توسعه ورزش بانوان در استان یزد نیازمند همکاری حامیان مالی و بخش خصوصی است.

کد مطلب: ۱۰۰۲۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
توسعه ورزش بانوان به همکاری حامیان مالی و بخش خصوصی نیاز دارد

به گزارش مهر، آزاده دهقان، یکشنبه شب در جلسه شورای عالی ورزش استان یزد اظهار کرد: گسترش ورزش در بین بانوان در کنار بودجه‌های دولتی به همکاری حامیان مالی و بخش‌خصوصی نیاز دارد.

او افزود: در سال ‌جاری توسط بانوان ورزشکار یزد ۲۰۵ مدال در رقابت‌های قهرمانی کشور کسب شد و ۷۱ نفر نیز به تیم‌های ملی دعوت شدند.

دهقان عنوان کرد: ۱۹ تیم ورزشی بانوان استان در رشته‌های مختلف در لیگ‌های کشوری حضور دارند و با برنامه‌ریزی خوبی که توسط هیئت‌ها صورت می‌گیرد این تعداد افزایش می‌یابد.

۲۶۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح های عمرانی ورزش یزد نیاز است

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد نیز در این جلسه عنوان کرد: تاکنون افرون بر ۶۲ هزار نفر در ۴۸ هیئت ورزشی زیر پوشش بیمه ورزشی قرار گرفته اند و این تعداد روز به روز افزایش می‌یابد.

مسعود شریعتی گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۵۷ نفر در رشته‌های مختلف در مناطق روستایی استان جذب و سازماندهی شده اند و از بیمه ورزشی استفاده می‌کنند.

او ادامه داد: امسال ۲۶۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی در بخش ورزش اختصاص یافت که در کنار آن همکاری بخش‌ خصوص و خیران جزو برنامه‌های مهم این اداره‌کل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار