مراسم گرامیداشت سپهبد سلیمانی در آموزش و پرورش منطقه 8

تهران (پانا) - مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 درمراسم گرامیداشت سپهبد شهید سردار «حاج قاسم سلیمانی» گفت: مهم ترین جهاد بعد از جهاد نظامی ، جهاد فرهنگی است.

کد مطلب: ۱۰۰۲۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم گرامیداشت سپهبد سلیمانی در آموزش و پرورش منطقه 8

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی منطقه 8 شهر تهران، مراسم گرامیداشت سپهبد شهید سردار «حاج قاسم سلیمانی» روز یکشنبه 98/10/15 با حضور 200 نفر از معاونین پرورشی و مربیان تربیتی در سالن شهید آوینی برگزار شد.

این جلسه با تلاوت حزب های قرآن توسط حضار جهت هدیه به روح بلند و آسمانی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی آغاز گردید.

در این جلسه مینو زمان مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 ضمن عرض تسلیت شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی باابراز تاسف از این مصیبت غم بار افزود: مثل همیشه شهدا خونشان جامعه را سبز نگه داشته است.

آن ها رفتند اما ما ماندیم. درست مثل عاشورا که همه رفتند و حضرت زینب (س) تنها ماند. اکنون روح آن شهید در جوار حضرت اباعبدالله (ع) شاد است آن چنان که شادی در چهره شهید نمایان بود.

حاج قاسم سلیمانی سال ها بود که شهید شده بود ، اما جسمش در بین ما بود. با رفتن این سردار بزرگ اندوه عظیمی در جامعه به وجود آمد و در دل های ما غم و غصه ایجاد کرد. بعضی از انسان ها با رفتنشان هم هستند درست مثل حاج قاسم سلیمانی

زمان ضمن تشکر از حضور معاونین پرورشی و مربیان تربیتی، از آنان خواست با توجه به جایگاه مهم تربیتی شان و با تاسی به شهید سردار «حاج قاسم سلیمانی» ادامه دهنده راه ایشان بوده و با اخلاق نیکو و لبخند بر لب به تربیت قاسم های سلیمانی بپردازند. هم چنین ایشان با اشاره به کلام امیر المومنین(ع) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص جهاد، مهم ترین جهاد را بعد از جهاد نظامی، جهاد فرهنگی نامید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار