فردا؛ تجمع بزرگ محکومیت شهادت سردار سلیمانی در یزد

یزد(پانا)- تجمع بزرگ محکومیت شهادت سردار سلیمانی و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت فردا در یزد برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۰۲۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
فردا؛ تجمع بزرگ محکومیت شهادت سردار سلیمانی در یزد

نشست ستاد استانی بزرگداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز در یزد برگزار شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در این نشست گفت: بر اساس مصوبات این نشست فردا عصر مردم استان با حضور در تجمع بزرگ در حسینیه امیر چخماق یاد و خاطره آن شهید بزرگوار را گرامی خواهند داشت.
زارع افزود: عصر چهارشنبه همین هفته هیئت فاطمییون و اتباع افغانی ساکن در استان نیز با برگزاری مراسمی باشکوه در مسجد روضه محمدیه (حظیره) از مجاهدت‌های آن شهید در دفاع از حریم اهل بیت (ع) قدردانی خواهند کرد.
وی ادامه داد: با همکاری دفتر آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و مجموعه استانداری و مسئولان استان صبح پنج شنبه نیز مراسم بزرگداشت ارتحال شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردم درمسجد روضه محمدیه یزد برگزار خواهد شد.
بر اساس گفته قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، مراسم وداع با حاج قاسم سلیمانی صبح روز جمعه پس از قرائت دعای ندبه در آستان مقدس امام زاده سید جعفر برگزار می‌شود.
وی با دعوت از عموم مردم برای شرکت در این مراسم گفت: پیش بینی کرده ایم تا روز چهلم شهادت سردار سلیمانی مراسم مختلفی در بزرگداشت آن شهید در سطح استان برگزار کنیم.
زارع ادامه داد: با توجه به تمایل مردم استان برای شرکت در مراسم خاکسپاری پیکر شهید سلیمانی مقرر شد سپاه الغدیر یزد با نام نویسی برای اعزام بخشی از هم استانی‌ها به این مراسم اقدام کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار