برگزاری گردهمایی گزینشگران نواحی و مناطق آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

تبریز(پانا) - گردهمایی گزینشگران نواحی و مناطق آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به مناسبت ۱۵ دیماه سالروز تاسیس گزینش در باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۲۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری گردهمایی گزینشگران نواحی و مناطق آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی، گفت: از خدا می خواهیم راه پر فروغ تمام شهدا را در دستگاه تعلیم و تربیت بتوانیم به صورت مستمر ادامه دهیم.
وی ضمن تبریک سالروز تاسیس گزینش، افزود: سلامت اداری، آموزشی و پرورشی و روحی و روانی به شما بستگی دارد .
پاشایی تصریح کرد: منابع انسانی تربیت یافته سازمان موفق را ایجاد می کند.مرکز ثقل و توجه در آموزش و پرورش نیروی انسانی است و گزینش محل ورود این نیروهاست.
وی کار حرفه ای، بی حاشیه و تخصصی را از وظایف گزینش نامید و افزود: آنچه مردم می بینند، عمل ماست .عملگرایی و پرداختن به وظیفه ذاتی با کمترین امکانات توسط شما انجام می گیرد و ما مدیون کارهای شما
هستیم.

رئیس گزینش استان نیز در ادامه این جلسه گفت:پاداش مجاهدتها در راه اسلام جز شهادت نمی تواند باشد و ما نیز با خدمت به خلق خدا می توانیم توفیق داشته باشیم تا راهرو شهیدان باشیم.
وی افزود: درخت تنومند اسلام و شیعه به این خونها نیاز دارد تا ادامه راه اسلام باشد.

کمالی درپایان با گزارشی اجمالی در مورد هسته گزینش استان، اعلام کرد: در سالجاری بیش از ۷ هزار پرونده در موضوعات دانشگاه فرهنگیان، داوطلبین اشتغال، پیمانی ماده ۲۸، سرباز معلم، داوطلبین اشتغال در مدارس غیر دولتی، تبدیل وضعیت و ... بررسی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار