«یخ‌زده 2» و «چاقوکشی» صدرنشین باکس‌آفیس دنیا

تهران (پانا) - این هفته فیلم انیمیشن«یخ‌زده (فروزن) 2» همچون هفته پیشین صدرنشین باکس آفیس در دنیاست و «چاقوکشی» با بازی دنیل کریگ در رتبه دوم فروش قرار دارد.

کد مطلب: ۹۷۵۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
«یخ‌زده 2» و «چاقوکشی» صدرنشین باکس‌آفیس دنیا

به گزارش آی ام دی بی، باکس آفیس سینمای دنیا در هفته گذشته تقریبا بی تغییر ماند و فیلم «فروزن» (یخ‌زده 2) (Frozen II) همچنان در صدر پرفروش‌ترین‌های دنیا قرار دارد. این فیلم انیمیشن با فروش نزدیک به 35 میلیون دلار هفته سوم اکران را پشت سر گذاشته است و به دنبال او فیلم «چاقوکشی» (Knives out) با فروش بالای 14 میلیون دلار در رتبه دوم قرار دارد.

رتبه‌های 3 و 4 هم به فیلم‌های «فورد مقابل فراری» و «ملکه و اسلیم» اختصاص دارد که تا امروز فروش 6.5 میلیونی را تجربه کرده‌اند. کریستین

درام خانوادگی یک روز زیبا در محله (A beautiful Day in the Neighborhood) ساخته ماریل هریل با فروش ۴۳ میلیون دلار در مقام پنجم باکس آفیس دنیا قرار دارد. تام هنکس، متیو ریس و کریس کوپر بازیگران اصلی این فیلم هستند.

این فیلم داستان یک روزنامه‌نگار خبره به نام لوید ووگل را به تصویر می‌کشد که موافقت کرده است تا مصاحبه‌ای را برای مجله اسکوایر با شخصیت محبوب تلویزیونی به نام فرد راجرز انجام دهد، اما دیدگاه لوید از زندگی بعد از رویارویی با راجرز تغییر می‌کند.

فیلمی که در این هفته کمترین میانگین فروش نسبت به تعداد سالن سینما را داشته است با ۵.۲ میلیون دلار رتبه پنجم را به خود اختصاص داده و فروش نهایی آن به ۴۳ میلیون رسیده لست.

«ملکه و اسلیم» Queen & Slim محصول جدیدی از کمپانی یونیورسال به کارگردانی ملینا متسوکس است که در ژانر درام رمانتیک ساخته شده است. دنیل کالویا، جودی ترنر اسمیت به همراه ایندیا مور بازیگران این فیلم هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار