اجتماع بیعت با حضرت ولیعصر(عج)هیئات دانش آموزی اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - به مناسبت نهم ربیع الاول گرامیداشت سالروز امامت حضرت ولیعصر(عج)هیئات دانش آموزی با راهپیمایی از حرم شهدای گمنام شهرک واوان تا آستان مقدس امامزاده عیسی(ع) در جشن دانش آموزی شرکت کردند.

کد مطلب: ۹۶۶۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اجتماع بیعت با حضرت ولیعصر(عج)هیئات دانش آموزی اسلامشهر

در این برنامه که با نوای ذاکرین اهل بیت(ع)نیز همراه بود،حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه واوان و دبیر جبهه فرهنگی جنوب غرب استان تهران درسخنانی با گرامیداشت سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) و آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) اظهار داشت:مسئله موعود و کسی روزی خواهدآمد و جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد در تمامی ادیان مذهبی جهان وجود دارد.

او در ادامه به نشانه‌های ظهور امام زمان (عج) نیز اشاره کرد و افزود:برخی از نشانه‌ها حتمی و برخی دیگر احتمال دارد اتفاق افتد و بستگی به مشیت الهی دارد ودر این راستا به ذکر مثالی پرداخت که خداوند تقدیر انسان را در عمر چهل ساله قرار میدهد اما با استمرار کارهای خوب فرد از جمله،پرداخت صدقه ،صله رحم ،پرهیز از گناه و معصیت و...با نظر خداوند متعال عمر اضافه میشود.

حجت الاسلام محمدی به تعدادی از علائم ظهورحتمی امام زمان (عج) و تبیین آنان هم پرداخت و به همگان توصیه نمود:برای ظهور مهدی موعود(عج)ودر صف یاران آن حضرت قرار گرفتن باید زمینه سازی کرد و بدانیم امام زمان (عج)آمدنی نیست،آوردنی است.

امام جمعه شهرک واوان خاطرنشان کرد:درمبحث مهدویت وشناخت امام عصر(عج)با آموزش بیشتر معارف وشناختن جریانهای نفاق و برخورداری از زیرکی و باهوش بودن باید تلاش نمودتا یار و یاور واقعی منتظران حضرت باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار