دیدار مسئولین سازمان دانش آموزی خوزستان با خانواده دانش آموز شهید حادثه تروریستی اهواز

اهواز (پانا) -مسئولین سازمان دانش آموزی خوزستان و ناحیه ۴ اهواز به اتفاق دانش آموزان پیشتاز با خانواده شهید حسن فاضلی از دانش آموزان شهید حادثه تروریستی اهواز بمناسبت روز دانش آموز دیدار کردند.

کد مطلب: ۹۶۶۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مسئولین سازمان دانش آموزی خوزستان با خانواده  دانش آموز شهید حادثه تروریستی اهواز

دراین دیدار که بعدازظهر امروز صورت گرفت علیرضا مسرورضمن تبریک روز دانش آموز وابراز همدردی با خانواده این شهید اظهارکرد : یاد و خاطره شهدا همیشه پا برجاست و امیدوارم همه دانش آموزان بتوانند راه شهدا را ادامه دهند .

او ادامه داد:جامعه ما و به تبع دانش اموزان با شهادت پیوندهایی عمیق دارند و باعث افتخار است که دانش اموازان با گذشت سالها از دفاع مقدس خودرا وامدار مکتب شهدا می دانند.
در ادامه این دیدار برادر این شهید نیز در مورد علاقه شهید به شهادت و بیان نحوه شهادت ایشان پرداخت و گفت : آن روز صبح هنگامی که از خواب بیدار شد، با بسیجیان مسجد محله به تماشای رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس می روند که چند لحظه پس از شروع مراسم اقدام تروریستی صورت می گیرد و براثر اصابت گلوله مستقیم به سینه ایشان به مقام والای شهادت نائل می شوند.

برادر شهید فاضلی با اشاره به روحیه شهادت طلبی این شهید که همواره از آن یاد می کرد افزود:همیشه از شهادت سخن می گفت و حتی تلاش بسیاری کرد که به سوریه برود و از مدافعین حرم باشد اما بدلیل صغرسن از ارفتن ایشان جلوگیری می کردند.

او ادامه داد: به شهادت خیلی علاقه داشت به گونه ای که در کمدوسایل شخصی او و در دفتری ه بعد از شهادت ایشان پیدا کردیم پر از جملاتی ناب در مورد شهادت بود و روی دیوار حیاط خانه نیز این جمله را نوشته بود(زندگی زیباست اما شهادت زیباتر است).

شهید حسن فاضلی (سواری ) دانش اموز پایه دوازدهم بود که در تاریخ ۳۱ شهریور سال گذشته براثر حادثه تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در بلوار لشکر اهواز به درجه رفیع شهادت نایل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار