ربیعی: تصمیم حضور زنان در ورزشگاه قبل از اطلاعیه فیفا گرفته شده بود

تهران (پانا) - سخنگوی دولت جمهوری اسلامی هرگونه تصمیم گیری ایران برای ورود زنان به استادیوم های ورزشی زیر فشار فیفا را تکذیب کرد.

کد مطلب: ۹۶۰۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
ربیعی: تصمیم حضور زنان در ورزشگاه قبل از اطلاعیه فیفا گرفته شده بود

علی ربیعی بعد از پیروزی ۱۴ بر صفر ایران برابر کامبوج در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور زنان در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: خیلی متین،‌ آرام، شاد و پر گل بازی برگزار شد. اینجا استادیوم آزادی است و این خیلی خوب بود. گامی که امروز دختران و پسران ما برداشتند، خوب بود. متدینین و برخی افراد جامعه حق داشتند که نگران بشوند. نگران نوع روابط. ولی امروز همه نشان دادند که اینجا از برخی صحنه‌های جامعه متانت بیشتری داشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: با این وضعیت دست و بال آقای تاج و سلطانی‌فر هم بازتر می‌شود. همین‌جا از فدراسیون فوتبال و به خصوص از آقای سلطانی‌فر که می‌دانم ۳ شب است که روز و شب نداشته‌ و همچنین نیروی انتظامی تشکر می‌کنم. این مسابقه برای تداوم کار تضمین کننده است. ان‌شاءالله زنان در بازی‌های بیشتری حضور داشته باشند.

او ادامه داد: برای هر تحول اجتماعی همه باید دست به دست هم بدهند. اجازه بدهید از همه و به خصوص از نیروی انتظامی تشکر کنیم.

ربیعی بیان کرد: نمی‌دانم این اتفاق طبیعی بود یا نه اما انگار خدا هم می‌خواست ما ۱۴ گل بزنیم و این شادی را تکمیل کنیم.

او همچنین در پاسخ به این سوال که گفته شده ایران تحت فشار فیفا به بانوان اجازه حضور در آزادی را داده است، گفت: ما زیر قطعنامه‌های سنگین سازمان ملل بودیم و نشان دادیم در داخل تسلیم نمی‌شویم. گروه B در آمریکا نتوانست به ما فشار بیاورد. نمی‌دانم چرا عداه‌ای هویت‌شان را از دست داده‌اند و دوست دارند اثبات کنند زیر فشار خارجی تصمیم گرفته‌ایم. بعنوان عضو دولت می‌گویم قبل از اطلاعیه‌های فیفا این تصمیم گرفته شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار