باستانی: اولویت در سرویس مدارس ایمنی دانش آ‌موزان است

تهران (پانا) - جلسه توجیهی ناظران سرویس مدارس تهران در محل سازمان دانش آ‌موزی شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۹۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
باستانی: اولویت در سرویس مدارس ایمنی دانش آ‌موزان است

این نشست با حضور عباس باستانی، رییس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران و جمعی از ناظران سرویس مدارس شهر تهران برگزار شد و در ارتباط با حدود انتظارات از ناظران سرویس مدارس گفتگو شد.
رییس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران به تشریح شرح وظایف هر یک از اعضاء و مدیران مدارس و رانندگان سرویس مدارس پرداخته و حمل و نقل منظم و رعایت موازین شرعی و اخلاقی را خواستار شد.
وی ادامه داد: دانش آموزان به عنوان امانت هستند و باید در حفظ امانت کوشا باشیم زیرا نیروی انسانی مهمترین سرمایه کشور است.
باستانی با تاکید بر بستن قرارداد با پیمانکاران مورد تایید اداره کل‌آموزش و پرورش شهر تهران گفت: طبق اعلام تاکسیرانی ماشین های سرویس مدارس باید دارای برچسب جدید باشند.
وی همچنین با اشاره به اخذ وجوه با توجه به نرخ اعلام شده از سوی شورای شهر تهران گفت: از ناظران انتظار می رود از کوچکترین تخلف گذشت نکرده و گزارش تخلفات را به سازمان دانش‌آموزی اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری شود.
باستانی با تاکید بر اهمیت ایمنی دانش‌آموزان از ناظران سرویس مدارس خواست تا سازمان دانش آ‌موزی شهر تهران و آموزش و پرورش تهران را در اجرای دقیق و کامل این طرح همراهی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار