۴۰ هزار واحد مسکونی در ارومیه بیمه حوادث شده‌است

ارومیه (پانا) - شهردار ارومیه گفت: ۴۰ هزار واحد در سطح این شهر بیمه حوادث شده که در جبران خسارت های احتمالی بسیار اثرگذار بوده‌است.

کد مطلب: ۹۵۸۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
۴۰ هزار واحد مسکونی در ارومیه بیمه حوادث شده‌است

محمد حضرت پور افزود: با مصوبه شورای اسلامی شهر ارومیه، بیمه واحدهای مسکونی در ارومیه از هشت سال پیش آغاز شده و در حال حاضر شاهد تداوم این طرح هستیم.

وی از احصای ۶۷ نقطه حادثه خیز در هنگام بارش در شهر ارومیه خبر داد و اضافه کرد: با توجه به پیش بینی آغاز بارش های پاییزی طی هفته های آینده، جلوگیری از آب گرفتگی معابر با اجرای طرح های عمرانی در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: این منازل تا پایان مهرماه جاری در مناطق مختلف شهر ارومیه ساماندهی می شود.

شهردار ارومیه تاکید کرد: کارکنان مدیریت شهری با آغاز فصل بارش در آماده باش کامل خواهند بود اما از شهروندان در خواست داریم که در زمان بارش ها، یاری‌گر شهرداری ارومیه باشند.

حضرت پور ادامه داد: شهروندان مسیر دفع آب سطحی را به شبکه های فاضلاب هدایت نکنند زیرا هدایت آب های سطحی به محل شبکه‌های آب فاضلاب با توجه به اینکه این شبکه ها پاسخگوی هدایت این میزان آب نیست، منجر به گرفتگی معابر می‌شود.

ارومیه یکی از شهرهای پرحادثه به ویژه در روزهای پاییزی و زمستانی است و آبگرفتگی معابر و منازل همواره در این شهر به مشکل اصلی شهروندان در هنگام بارش تبدیل می شود.

آمار دقیقی از تعداد واحدهای مسکونی در ارومیه وجود ندارد ولی پیش بینی می شود حدود ۱۷۰ هزار واحد مسکونی در این شهر وجود داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار